دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

بررسی مسائل استراتژیک در فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک


هدف این مطالعه بررسی استفاده از اینترنت برای بازاریابی کالاها و خدمات و نیز بررسی تاثیرات فناوری اطلاعات و اینترنت بر بازاریابی می باشد  این فصل به طور کلی ، اثرات فناوری اطلاعات و اینترنت بر بازاریابی و به طور اخص ، رشد بازاریابی مبتنی بر وب را تشریح و همچنین، بر ارتباط بین فناوری های  زیرساختی و تغییرات حاصله بر استراتژی های بازاریابی الکترونیکی تاکید دارد.  به علاوه ، واقعیت ها و زمینه های عادی در بازاریابی امروزی یعنی میزان تعاملات و نیز آثار ذخیره داده های پرسنلی از لحاظ اطلاعات شخصی، حر یم خصوصی و نیز رفتار مصرف کننده بر جامعه انسانی را بررسی می کند.

در سال های اخیر همیشه روشن شده که اینترنت ظرفیت زیادی برای مشارکت جهانی فراهم نموده و این مشارکت و همکاری از سطوح بالای تمایل به بازاریابی روی شبکه گسترده وب ناشی می شود. شواهد زیاد حاکی از این است که تمام کسب و کارها با هر اندازه ای از توان بازاریابی ، نسبت به بازاریابی علامت تجاری و یا بازاریابی محصول خود بر روی اینترنت آگاهی دارند . بر اساس یک گزارش بازاریابی الکترونیکی که  توسط مورگان استانلی ارائه شده، اینترنت ابزار کامل بازاریابی مستقیم است  همچنین، توان برقراری تعاملات متقابل و پیگیری در اینترنت، امکان انتخاب و به کارگیری ابزارهای بازاریابی را با حداقل هزینه خصوصاً در کشورهایی که زیرساخت های مخابراتی خوبی دارند، فراهم ساخته است.

شرکت های زیادی روش های کم هزینه، مثل بازاریابی از طریق پست الکترونیک برای دسترسی به مشتریان خود متوسل می شوند. هر چند این روش یک کانال بازاریابی نسبت اً جدیدی است اما سرمایه گذاری های میلیارد دلاری در منابع بازاریابی پست الکترونیکی انجام خواهد شد. هرچند رو شهای بازاریابی الکترونیکی همگام با توسعه فناوری ها و تکنیک ه ای جدید به سرعت در حال تکامل و گسترش می باشند، اما هنوز بسیاری از [ شرکت ها نسبت به استفاده از این رو شها سردرگم هستند.

با افزایش آگاهی ها نسبت به اینترنت و استفاده زیاد از آن، به رسانه بازاریابی احساس نیاز می شود. محدوده و قلمرو بازاریابی با ظرفیت کسب و کار و توسعه محیط به تعدیل و تغییر نیاز دارد .عمدتاً استفاده از مولتی مدیا نیز با بازاریابی در ارتباط است . هنگامی که بازاریابی احتیاجات خود را در رابطه با صدا، انیمیشن و به همراه متون مختلف، رنگ وغیره ارزیابی می کند، حرکت در جلب توجه مهم بوده، اما استفاده زیاد از آن نتیجه معکوس دارد. پیشرفت های زیادی که در جهت بازاریابی از طریق وب ادامه خواهد یافت، تعامل است که کاربر را با یک تقاضای معین در اینترنت درگیر خواهد ساخت که مؤثرتر از تماس حضوری است . با اصطلاح تجربه وب [ 4] می توان با بخشی از کاربران یک ارتباط متقابل، علاقمند و شفافی را با ارائه اطلاعات معین ایجاد نمود. بسیاری از این تجربیات وب با استفاده از محتویات متحرک بر روی صفحات وب ایجاد می شوند مثل محتویاتی که با نرم افزار فلش یا اکتیوایکس و جاوا ایجاد می شوند



آموزش بازاریابی :

بازاریابی ویروسی نوعی بازاریابی هست که از طریق صحبت کردن و به صورت شفاهی بین مردم و یا به اصطلاح دهان به دهان صورت می گیرد . برای هر نوع محصولی نمی تواند از این شیوه بازاریابی استفاده کرد . برای فروش محصولات دارای ریسک بالاتر مثل تراکتور نمی توان از این شیوه استفاده کرد ولی برای محصولاتی که دارای ریسک کمتری هستند مثل فست فود ها و خوراکی ها و انواع دسر قابل اجرا می باشد . اما آنچه مهم است این است که همین اتفاق ممکن اس در دنیای اینترنت نیز وجود داشته باشد . یعنی نظرات در خصوص کالا می تواند همان یادآور بازاریابی ویروسی باشد .


استفاده از فناوری وای فای در خودروهای شرکت فورد


خانه مدرن - هوشمند سازی در خانه-


مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت خودروسازی نیسان


معرفی شرکت های تجاری معروف دنیا



معرفی نمایشگاه فناوری اطلاعات در سراسر دنیا


خرید اینترنتی بلیط استخر پیام قزوین


نمونه هایی از کارآفرینی های الکترونیکی در استارتاپ ها


تخفیف گروهی در سایت های تخفیف گروهی ایرانی


بررسی مسائل استراتژیک در فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک


تکنیک ها و روش های جذب مشتری در کسب و کارهای سنتی یا آف لاین


تجارت الکترونیک به همراه شاخصه ها و مدل های آن


تجارت الکترونیک در ایران

استخر پیام قزوین و نحوه خرید بلیط به صورت اینترنتی به همراه برنامه سانس ها



چگونه پروپوزال را به تایید استاد برسانیم ؟

نکات مهم در نوشتن و تدوین پایان نامه ها برای دانشجویان دانشگاه آزاد

نمایشگاه های کامپیوتر ، فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک  

شرکت های تجاری و مشهور تجاری جهان در فناوری اطلاعات کدامند ؟

نکات کاربردی در استفاده از ویدئوپروژکتور با کامپیوتر دارای ویندوز 8

علت قطع و وصل شدن تصویر ویدئوپروژکتور

مهمترین علت های اجرا نشدن سی دی یا دی وی دی

الزامی یا غیر الزامی بودن انتخاب استاد مشاور برای کارشناسی ارشد

راهنمایی های کاربردی در استفاده از ویدئوپروژکتور

مفهوم هد هانتر یا شکارچی استعداد در بازاریابی

مسابقات روبات و مسابقات جهانی ربات در هلند

نمایشگاه های فناوری اطلاعات در گوشه و کنار دنیا


نحوه روشن کردن وایرلس در لپ تاپ ها و تبلت ها

راه های بدست آوردن آرامش برای افرادی که می خواهند در امتحان موفق باشند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد