ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Head Hunter کیست ؟
معنای لغوی آن شکارچی مغز می باشد ولی ما این معنی را در اینجا درنظر نمی گیریم ، در حقیقیت اشخاص حقیقی یا حقوقی هستند که به دنبال افراد برجسته بازار برای مشاغل مختلف می گردند.آنها همچنین فهرست بهترین مدیران در رشته های مختلف را می دانند .
در دنیای کسب و کار امروز ، سازمان ها به خوبی دریافته اند که باید به منابع انسانی در سازمان خود توجه ویژه ای داشته باشند ؛ به دلیل اینکه افراد برجسته می توانند در تصمیم گیری های مدیران ارشد خیلی موثر واقع شوند .
مزیت Head Hunter :
نیاز به آموزش و صرف هزینه برای آنها نمی باشد ، چون آنها به خوبی به بازار واقف اند.
هد هانتر های خوب به مشتریان تضمین و گارانتی می دهند .
موفقیت در کسب و کار از طریق پیدا کردن مشتریان حقیقی و مشتریان هدف :
اگر سازمانی بتواند برای کسب و کار های مختلف مشتریان هدف شناسایی کرده و بتواند به آنها تبلیغاتی که مورد توجه و نیاز آنها می باشد ارائه نماید ، موفقیت در این امر وجود دارد ولی تضمین شده نمی باشد . همواره یک احتمال وجود دارد و آن اینکه مشتری خرید نکند ولی پیدا کردن تبلیغات برای مشتریان حقیقی رسیدن به موفقیت هر کسب و کاری را آسان می سازد .
برای مثال اگر یک مدرسه دبیرستان که تازه افتتاح شده است برای معرفی کسب و کار خود نیازمند تبلیغ به کسانی می باشد که دوره راهنمایی را تمام کرده باشند و می خواهند به دبیرستان راه یابند نه اینکه دوران تحصیل دبیرستان را تمام کرده باشند و یا یک دانشگاه تازه تاسیس و موسسه ای که بر روی پایان نامه نویسی و انجام پروژه های دانشجویی فعالیت می کند ، خیلی کم و شاید اصلا به تبلیغات به دانش آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی نیاز داشته باشد . برای همین به دنبال تبلیغ بر روی افرادی می گردد که حداقل دانشجو بوده یا قرار است ظرف مدت کم به دانشگاه پذیرفته شوند . و این همان پیدا کردن مشتریان حقیقی و هدف می باشد .
اگر بخواهیم نمونه ای از هد هانتر ها را بشناسیم کدام مورد را می توانیم نام ببریم ؟
در کشور ما دقیقاً هد هانتر وجود ندارد اما آموزشگاه ها و مدارس و دانشگاه ها به دلیل اینکه لیستی از اسامی دانش آموزان خود را دارا می باشند و با مهارت ها و تخصص های آنها تقریبا آشنا هستند می توانند نقش هد هانتر را تقریبا ایفا نمایند . از این رو سازمان ها و کسب و کار ها می توانند با آنها مذاکره کرده و در فروش محصولات موفق باشند . به عنوان مثال یک آموزشگاه کنکور قطعا کمتر به دنبال افرادی که در دانشگاه درس می خوانند می باشد چون دانشجویان نیازی نمی بینند که به کلاس کنکور بروند ولی دانش آموزان راهنمایی و دبیرستان نیاز دارند تا برای موفقیت بهتر در کنکور در صورت تمایل به آموزشگاه های کنکور بروند لذا آموزشگاه های کنکور به دنبال این چنین مشتریان می باشند تا با تبلیغات مثلا پیامکی آنها را جذب آموزشگاه خود نمایند .
کلیپ تصویری هد هانتر
برای علاقه مندان و دانشجویان رشته مدیریت و گرایش های بازرگانی و رشته تجارت الکترونیک در مورد هد هانتر و شکارچی استعداد تحقیق می کنید ویدئویی جدید که تا کنون مشاهده نکرده اید به فیمت 5000 تومان موجود است برای دریافت کلیپ تصویری موضوع لطفاً ایمیل بزنید.
این فرصت استثنایی را از دست ندهید چرا که کلیپ تصویری ما را در هیچ وب سایتی نمی توانید بیابید . با تماشای این کلیپ به معنا و مفهوم هد هانتر ، دست پیدا خواهید کرد.
برای آشنایی بیشتر از فعالیت این شرکت یک کلیپی موجود است که فعالیت این شرکت را نمایش می دهد .
برای دریافت این کلیپ به آدرس زیر ایمیل بزنید .
kamal.spprt@gmail.com
نحوه دریافت کلیپ : از طریق سایت و جی میل
محتوای کلیپ : تجارت الکترونیک تسکو در ایستگاه مترو و فرودگاه
زبان کلیپ : فارسی
حجم فایل :
زمان : 3 دقیقه
نحوه پرداخت : از طریق سایت www.itsupporter.ir گزینه 2
kamal.spprt@gmail.com
کلیپ تصویری هتل فوق مدرن تایلند
کلیپ تصویری فن آوری اطلاعات در کنیا
کلیپ تصویری نمایشگاه کامپیوتر در سیتک ژاپن 2012
کلیپ تصویری هوشمند سازی شهر ها
کلیپ تصویری فناوری در فوتبال
جهت مشاوره و راهنمایی بیشتر در خصوص کامپیوتر، شبکه اینترنت و اترنت و فناوری اطلاعات می توانید با این جانب در تماس باشید :
پروژه جیرینگ (سامانه خرید با تلفن همراه ) که خدمات کیف پول همراه و پرداخت همراه است.
کلیپ تصویری هد هانتر (شکارچی استعداد) از مفاهیم مهم بازاریابی و مدیریت بازرگانی و مدیریت اجرایی
پروژه خرده فروشی تسکو - مناسب برای دانشجویان رشته مهندسی فناوری اطلاعات و کلیه گرایش های مدیریت
تحقیق در مورد صندوق بین المللی پول
تحقیق با موضوع پارک فناوری اطلاعات
سمینار ایده ها و پدیده های نوین بازرگانی و بازاریابی نوین
ارائه دهنده : پروفسور احمد روستا(پدر علم بازاریابی ایران )
تاریخ برگزاری سمینار : خرداد ماه 1393
واژه های کلیدی : شکاف تحول -تحولات بازاریابی - بازاریابی هم افزایی و هم آفرینی - مدل های کسب و کار
سمینار به قیمت 13000 تومان می باشد که این هزینه شامل هزینه پست سفارشی و دی وی دی می باشد .
آدرس ایمیل :kamal.spprt@gmail.com
بازاریابی هد هانتر یا شکارچی استعداد برای تبلیغات موفق در کسب و کار
با سلام و خسته نباشید
من مدتی است دنبال اطلاعاتی در این خصوص می گردم و هیچ وب سایتی آن را ندیدم .
متشکرم
با سلام
باعث افتخار و دلگرمی ماست که مطالب فناوری در سایت ما قرار دارد.
مرسی از بازدید شما