دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

راهنمای شرکت در کلاس های مجازی و امتحانات دانشگاه آزاد قزوین 1399

دانشجویانی که ترم تابستانی دارند مطالعه کنند :


امتحانات تمامی مقاطع تحصیلی در دوره تابستانی از روز یکشنبه 99/6/2 لغایت پنج شنبه 99/6/6 به صورت غیرحضوری برگزار می گردد. همانند ترم گذشته امتحانات از طریق سامانه اختصاصی آزمون غیرحضوری واحد قزوین در سامانه اطلاع رسانی تحصیلی دانشجویان دانشگاه به شکل کتبی - تشریحی برگزار می گردد که تمامی پروتکل های استاندارد برگزاری آزمون غیرحضوری از جمله تعریف بازه زمانی امتحان، وقت امتحان، نمایش سوالات و بارگذاری پاسخنامه توسط دانشجو بلافاصله بعد از اتمام امتحان را دارد.


الف – راهنمای لازم برای آزمون غیرحضوری:

  1. امتحانات غیرحضوری و به صورت تشریحی برگزار می گردد.

  2. دانشجویان محترم لازم است نام کاربری و رمز ورود خود را در سامانه اطلاع رسانی تحصیلی دانشجویان دانشگاه ، کنترل نموده و از صحت آن اطمینان حاصل نمایند.

  3. مشاهده و اخذ برنامه امتحانی (کارت ورود به جلسه) قبل از شروع امتحانات ضروری است.

  4. اخذ برگه پاسخنامه عادی امتحان به صورت فایل PDF ---- اخذ برگه پاسخنامه شطرنجی امتحان نقشه کشی و رسم فنی به صورت فایل PDF ---- اخذ برگه پاسخنامه ایزومتریک امتحان نقشه کشی و رسم فنی به صورت فایل PDF (دانشجو می تواند قبل از امتحان به تعداد مورد نیاز چاپ نماید )

  5. ورود به سامانه اطلاع رسانی تحصیلی دانشجویان دانشگاه از طریق کامپیوتر شخصی یا موبایل در سایت دانشگاه به آدرس www.qiau.ac.ir

  6. جهت رویت سوالات امتحانات غیر حضوری (مجازی) پس از ورود به سامانه اطلاع رسانی تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از بخش دسترسی سریع به منوها روی آیکون امتحانات غیرحضوری (مجازی) کلیک نمایید یا از منوی امور آموزشی گزینه امتحانات غیر حضوری(مجازی) را انتخاب نمایید. (فایل راهنما)

  7. مشاهده و چاپ سوال امتحان همزمان با شروع ساعت امتحان در سامانه اطلاع رسانی تحصیلی دانشجویان دانشگاه

  8.  بارگذاری تصویرکل پاسخنامه در قالب یک فایل در سامانه اطلاع رسانی تحصیلی دانشجویان دانشگاه ( فرمت فایل کل پاسخنامه به شکل PDF یا JPEG با نام شماره دانشجویی )

    * تذکر1: ضرورری است ارسال پاسخنامه توسط دانشجویان فقط از طریق سامانه اطلاع رسانی تحصیلی (پروفایل دانشجویی) صورت گیرد و این سامانه به صورت اتوماتیک کد رهگیری دریافت پاسخنامه را ایجاد می کند.

    * تذکر2: توصیه می شود به دلیل جلوگیری از بار ترافیکی پایان امتحان، دانشجو بلافاصله پس از اتمام پاسخ به سوالات، نسبت به شماره گذاری صفحات پاسخنامه و بارگذاری آن سریعا اقدام نماید.


    * تذکر3: دانشجویان بعد از اتمام زمان امتحان حداکثر 15 دقیقه جهت بارگذاری فایل پاسخنامه در سامانه اطلاع رسانی تحصیلی فرصت دارند.

    *تذکر4: دانشجویانیکه به هر دلیل نتوانند از طریق سامانه پرتال آموزشی پاسخنامه را ارسال کنند، لازم است بلافاصله پس از آزمون از طریق آدرس ایمیل دانشکده مربوطه پاسخنامه خود را ارسال نمایند. دانشجویان در صورت بروز مشکل در ارسال ایمیل از طریق واتس آپ دانشکده تماس بگیرند.
     

    آدرس ایمیل دانشکده مدیریت و حسابداری

    qiau.fh@gmail.com

    آدرس ایمیل دانشکده معماری و شهرسازی

    majaziarch99@gmail.com

    آدرس ایمیل دانشکده کامپیوتر و فناوری اطلاعات

    qiau.ceit@gmail.com

    آدرس ایمیل دانشکده برق و مهندسی پزشکی

    qiau.febe@gmail.com

    آدرس ایمیل دانشکده صنایع و مکانیک

    eduind.qiau@gmail.com

    آدرس ایمیل دانشکده عمران و نقشه برداری

    e.enjenari@gmail.com

     

  9.  برای هر دانشجو داشتن یک ایمیل عمومی (Gmail یا Yahoo) جهت ارتباط با دانشگاه ضروری می باشد. لذا قبل از شروع امتحانات نسبت به ایجاد ایمیل برای خود اقدام نمائید.

  10.  نحوه اعلام و اطلاع رسانی نمرات همانند ترم های گذشته از طریق سامانه اطلاع رسانی تحصیلی دانشجویان دانشگاه خواهد بود.

ب- چه کارهایی برای استفاده از آموزش مجازی نیاز داریم :

  1. لازم است دانشجویان محترم قبل از امتحان آمادگی و تمهیدات لازم را در خصوص اطمینان اتصال به اینترنت، شارژ کامل لپ تاب یا موبایل را در نظر داشته باشند.
  2. ورود به سامانه اطلاع رسانی تحصیلی دانشجویان دانشگاه در سایت دانشگاه به آدرس www.qiau.ac.ir ( ازطریق هریک از تجهیزات کامپیوتر شخصی یا موبایل)
  3. با توجه به اینکه پاسخنامه ها باید توسط دانشجو به شکل PDF یا JPEG در سامانه اطلاع رسانی تحصیلی دانشجویان دانشگاه بارگذاری شود لازم است دانشجویان محترم نسبت به نصب نرم افزارهای متناسب با کامپیوتر شخصی یا موبایل خود و استفاده از تصاویر کم حجم که در ذیل معرفی می گردد اقدام نمایند و نحوه استفاده از نرم افزارهای مربوطه را بررسی و کنترل نمایند.
    • دانشجویان میتوانند جهت ادغام تصاویر پاسخنامه به pdf و همچنین کاهش حجم آن از سایت www.ilovepdf.com نیز با استفاده از گزینه های JPG to PDF و Compress PDF استفاده نمایند.
       
    • جهت ادغام و کاهش حجم تصاویر پاسخنامه در قالب یک فایل: Image Combiner – ( راهنمای لازم)
        دانلود نسخه اندروید                                                                                                        دانلود نسخه IOS

    • جهت ادغام تصاویر و تبدیل آن به PDF در قالب یک فایل( اختیاری ): Cam Scanner
        دانلود نسخه اندروید                                                                                                         دانلود نسخه IOS

    • دانشجویان گرامی می توانند از سایر نرم افزارهای موجود نیز که قابلیت ادغام تصاویر و کاهش حجم و تبدیل به pdf را دارند استفاده نمایند.

ج – شماره های تماس با تیم پشتیبانی- آموزشی

  • تلفن پشتیبانی فنی ( سخت افزاری و نرم افزاری) : 02833670060
  •  تلفن آموزش دانشکده مدیریت و حسابداری : 02833866310 و 02833685106 و 02833866311
  • تلفن آموزش دانشکده معماری و شهرسازی : 02833866389
  • تلفن آموزش دانشکده کامپیوتر و فناوری : 02833866363
  • تلفن آموزش دانشکده برق و مهندسی پزشکی : 02833866355
  • تلفن آموزش دانشکده صنایع و مکانیک: 02833866347
  • تلفن آموزش دانشکده عمران و نقشه برداری : 02833866384

د – شماره های واتس اپ جهت ارسال پیام به دانشکده (معاونین دانشکده)

  • دانشکده مدیریت، حسابداری، حقوق، تربیت بدنی و زبان خارجه 09388619488
  • دانشکده عمران و نقشه برداری 09388619504
  • دانشکده صنایع غذایی و مکانیک 09388619482
  • دانشکده برق و رایانه، فناوری اطلاعات و مهندسی پزشکی 09388619511
  • دانشکده معماری و شهرسازی 09388619516
  • دانشکده کاردانی پیوسته و علوم پزشکی و پیراپزشکی 09388619485

  • کانال ایتا دانشگاه آزاد قزوین
  • qazviniau
  • بهمن 1401

چرا شماره تلفن های موبایل من در موبایل جدید پیدا نمی شوند ؟

سلام

در این مقاله می خواهم در مورد شماره تلفن های ذخیره شده در موبایلم براتون بگویم .

من گوشی سامسونگ داشتم و شماره تلفن ها را در آن ذخیره کرده بودم. برای اینکه گوشی همسرم برنامه شاد روی آن نصب بود اما کند کار می کرد و من هم جز واتس آپ و اسنپ کار دیگری با گوشی ام نداشتم ، گوشی ام را به همسرم دادم.

در گوشی جدید شماره تلفن های خود را نداشتم و از طرفی روی سیم کارت هم ذخیره نکرده بودم . هر کسی زنگ می زد اسمش روی موبایلم نمی آمد و من نمی تونستم بفهم که تماس گیرنده چه کسی است و یا وقتی می خواستم شماره یکی از دوستانم را بگیرم شماره اش ر انداشتم .

تا اینکه یادم اومدم در سرویس گوگل کانتنت شماره موبایل ها را دارم . برای همین اکانت جی میلم را در گوشی جدید باز کردم و بعد از یک روز تمامی شماره موبایل هایم که در جی میل ذخیره شده بود در گوشی ام قرار گرفت و خیلی به من کمک کرد .


خلاصه راهنما و کنکوری استفاده از سیستم اوب کانکت در آموزش مجازی

سیستم آموزش مجازی ادوب  کانتکت یکی از سرویس های دیگر شرکت ادوب است که برای آموزش اینترنتی و برگزاری جلسات اینترنتی کار می کند .   ادامه مطلب ...

روش کنکوری برای برنامه شاد بدون داشتن گوشی موبایل

برنامه شاد ، اپلیکیشنی است که برای دانش آموزان که بتوانند از آموزش ها ی  بدون حضور در کلاس بهره مند شوند .  

ادامه مطلب ...