دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

خاطرات مهرماه 1402

شنبه 1 مهر 1402

برگزاری کلاس کامپیوتر

مراجعه به بانک ملی و گرفتن طلا از بانک

شب منزل فهیمه خاله بودیم که نرفتیم و من رفتم زرشک پلو خوشمره با سوپ و سالاد را گرفتم و آوردم .


یکشنبه 2 مهر 1402

تعطیلی عمومی بود.

با دوچرخه رفتم جاده سلامت و برگشتم .

تدریس ورد و اکسل به آقای محمودی در مغازه امید

تعویض یوروستومی پدرم .


دوشنبه 3  مهر 1402

مغازه حاجی رفتم و خوشبختانه شبکه وصل بود و کار می کرد . هاب خودم را باز کردم و آوردم و کابل شبکه را به هاب وصل کردم .

مشکل این بود که به گفته کارمند اونجا ، بعد از مدتی  یا بعضی روزها شبکه قطع بود و باید کابل را قطع و وصل می کرد تا شبکه وصل شود .


سه شنبه 4 مهر 1402



چهار شنبه 5 مهر 1402

حضور کارآموز در محل کارم

منزل محمود آقا رفتیم  و آش رشته خوشمزه با ریزه کوفته میل کردیم .


پنج  شنبه 6 مهر 1402

استخر رفتم ساعت 14

اجاره دادن لپ تاپ به مشتری

جشن تولد سجاد رفتیم . 500 هدیه دادیم . شام چلئجوجه کباب کوبیده و جوجه کباب بود با پذیرایی میوه و شیرینی و کیک . ساعت 21:45 رسیدم و ساعت 2 بامداد برگشتیم منزل


جمعه  7  مهر 1402

کوه پیمایی

منزل پدرم رفتم و کارت بانک را تحویل دادم

ناهار از غذای تولد سجاد که زیاد مونده بود میل کردیم .


 شنبه 8 مهر 1402

تدریس کلاس icdl

با پدرم کارگاه جواد رفتیم و شیرینی کیک یزدی بردیم . 4:30 رسیدم . از منزل تا اونجا 27 کیلومتر هست . ساعت 18:20 هم رسیدم منزل .


 یک شنبه 9 مهر 1402

مغازه آقای یوسفی رفتم برای در و گفت که برای اینکه کرایه کمتر پرداخت بشه هر سه در را با یک ماشین ارسال می کنه .

شام رفتیم رستوران هورا میهمان علی آقا و جوجه سوخاری میل کردیم با محمود آقا و بعدش رفتیم منزل محمود آقا .



دوشنبه  10 مهر 1402


سه شنبه 11 مهر 1402

همسرم سرما خورده بود و لرز داشت . ساعت 23 رفتیم درمانگاه امام خمینی و دکتر ویزیت کرد و دو تا آمپول و قرص سرماخوردگی داد .


 چهار شنبه 12 مهر 1402

تماشای فوتبال پورتو و بارسلونا


پنج شنبه 13 مهر 1402

منزل محمد صابر رفتیم و 700 هدیه دادیم . علی آقا دومیلیون دادند. شام زرشک پلو با مرغ میل کردیم .


جمعه  14 مهر 1402

نمایشگاه رفتیم . پسته تازه و تخمه آفتابگردان خریدیم و میل کردیم .

لپ تاپ را از مشتری که امانت داده بودم تحویل گرفتم . و گوشواره امانت را بازگرداندم .


شنبه 15 مهر 1402

آموزشگاه رفتم . کلاس جبرانی گزاشتم .

پاتن جامه رفتم .

بیمه سرمد رفتم . کارشناس گفت باید در سایت بیمه سرمد ثبت کنیم و بعد از دو روز به نماینده مراجعه کنیم .

منزل حاج غلام رفتیم و 14 عدد موزایک گرفتیم با پدرم برای تعمیر پیاده روی خانه پدرم .

ساعت 21 بود آقای حسین بابایی اومد برای باز کردن چاه حیات که گرفته بود و 1400000 پرداخت کردم .


یک شنبه 16 مهر 1402

نصب درب دستشویی توسط آقای یوسفی . ساعت 5 شروع کرد و ساعت 6 عصر تمام شد .

شهریه دانشگاه آزاد در سال 1402 - طبق تصویر زیر :





دوشنبه 17  مهر 1402

ثبت نام ورودی های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته

تماس خانم کرامت نژاد در خصوص تدریس

جگرکی گلستان رفتیم ساعت 23 و 400 گرم جگر گوساله خریدم و میل کردیم . 308 هزار تومان


سه شنبه 17  مهر 1402

ثبت نام کاردانی های حسابداری و کارشناسی ناپیوسته و پیوسته کامپیوتر و حقوق


چهار شنبه 18 مهر 1402

ثبت نام کاردانی و کارشناسی

کلاس آی سی دی ال برگزار شد .

علی آقا برایم آش شلغم آوردند و شام میل کردیم .


پنج شنبه 19 مهر 1402

بارش باران و سردشدن قابل توجه هوا

ادامه ثبت نام 1402

حضور کارآموز و کمک به من در انجام ثبت نام


جمعه 21 مهر 1402


شنبه 22 مهر 1402

کلاس ادوات سخت افزاری در فرودگاه پیام . یک ساعت تاخیر داشتم و مهارت آموزان در کلاس حاضر بودند . برای همین نشد به موقع حضور و غیاب


یک شنبه 23 مهر 1402


دو شنبه 24 مهر 1402


سه  شنبه 25 مهر 1402

ثبت نام های ورودی جدید


چهار شنبه 26 مهر 1402

کلاس فن گستران را پاورپوینت تدریس کردم .

سرما خوردگی داشتم و ثبت نام نرفتم .

شام منزل محمود آقا بودیم و آقا مهدی گوشت چرخ کرده گرفته بودند 4 کیلو و آقا بهروز کباب درست کرده بودند و 40 سیخ شد و میل کردیم . ساعت 12:30 من خوابم می آومد و  خسته بودم و حرکت کردیم به خانه و دیگران نسشته بودند .


پنج شنبه 27 مهر 1402

بازی پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد و 3 بر1 به پیروزی رسید .

شام منزل محمودآقا بودیم و میهمان علی آقا . علی آقا از جوجه بروستد 20 خرید کرده بودند و یک میلیون 700 شد و ما میل کردیم . کیفیت غذا بسیار عالی و خوشمزه . واقعا جوجه بروستد 20 عالیه و من تایید می کنم .


جمعه 28 مهر 1402

خرید میوه از بازار برای خودم و پدرم .

موزاییک کار داشت موزاییک های جلوی منزل پدرم را درست می کرد و رفتم نظارت کردم. تا ساعت 15 کشید و 600 تومان دستمزد گرفت .

ناهار را در منزل میل کردیم و خسته بودم نه کوه رفتم و نه استخر .

شام رفتیم منزل علی آقا و خورشت کرفس میل کردیم . هوا خنک بود و نمی شد در پارک نشست .



شنبه 29 مهر 1402

کلاس را با بحث پاورپوینت آغاز کردم .

عکس لاتاری گرفتم 70

تعویض یوروستومی پدرم و شام منزل پدرم بودیم و بادمجان میل کردیم . برای پدرم و ناهید خانم آب هویج خریدم .


یکشنبه 30 مهر 1402

ادامه ثبت نام 1402 برای دانشجویان رشته حقوق

شبکه دکتر مافی را راه اندازی کردم . 113.89

تهیه لیست هزینه های ساختمان و پرینت گرفتم و در آسانسور نصب کردم .

تهیه لیست دروس برای پیام و طراحی نمونه سوالات برای آزمون از طریق گوگل فرم .