دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

خاطرات اردیبهشت ماه 1402

جمعه   1 اردیبهشت 1402

افطاری منزل خودمون بودیم و بعد از افطار منزل علی آقا رفتیم و بادمجان میل کردیم با محمود آقا


شنبه   2 اردیبهشت 1402

نماز عید فطر را بجا آوردم. ماشین نبردم و برای همین دیرتر رسیدم .وقتی رسیدم رکعت اول را خوانده بود .

ناهار رفتیم فدک میهمان حسن آقا . غذا جوجه کباب بود که روی آتش پخته شده بود . ما هم تخمه آفتابگردان خریدیم 500 گرم با چیپس و پفک که 167 پرداخت کردیم . حسن آقا هم 100 عیدی داد به همسرم  . بعد از ناهار حرکت کردیم و اومدیم خانه تا استراحت کنیم .

شام منزل  کریم آقا بودیم - پدر خانم حمیدرضا - زرشک پلو با مرغ میل کردیم .


یک شنبه 3 اردیبهشت 1402

کابینت ظرفشویی را تمیز کردم. فیله نو انداختم و ظروف اضافی را دور ریختیم و ظروف روی اجاق گاز را در کمد ظرفشویی قرار دادیم . ناهار کباب میل کردیم و خوابیدم و عصر هم استقلال و پرسپولیس بازی داشت که پرسپولیس برنده شد . 100 امین دربی بود

شام منزل پدرم بودیم و مرغ پلو میل کردیم . با موتور رفتیم .


دو شنبه 4 اردیبهشت 1402

طب دکتر بهرامی رفتم و دندان را دید . دندان 5 را گفت 3 میلیون 300

معاینه فنی رفتم 92 پرداخت کردم و لامپ ترمز عقب هم خراب بود که عوض کردم 10 - معاینه را گرفتم .

الکتریکی مظفری رفتم و 15 متر کابل 1 *1.5 خریدم متری 11 هزار و دوشاخه و پریز مادگی هم خریدم شد 182

شام منزل علی آقا رفتیم و سمبوسه میل کردیم .


سه شنبه 5 اردیبهشت 1402

درمانگاه صدف برای دندان مراجعه کردم و دکتر ویزیت کرد و عکس نوشت . 02833656670

خرید میوه موز 68 سیب 45 پرتغال 38

دانلود لیست مراکز درمانی طرف قرار داد بیمه دی در سال 1402 قزوین


چهار شنبه 6 اردیبهشت 1402

ساعت  18 رفتم عکسبرداری دندان در ساختمان دی و عکس گرفتم . بارش باران بود و من موتور را پارک کردم کنار تا خیس نشوم . ترافیک خیابان سنگین بود .

مغازه جواد رفتم و حامد هم دیدم و موتور را جواد دید .


پنج شنبه 7 اردیبهشت 1402

مراسم یادبود مهندس افراشته رفتیم در تالار هشت بهشت . آقا میرانی گوینده رادیو هم برنامه اجرا کردند و آقا پگاه هم بودند .

شام منزل آقا مهدی دایی همسرم بودیم . کاکائو خریدیم از شیرین عسل 117 و رفتیم . ساعت 10 رسیدیم . قیمه نثار میل کردیم . علی آقا هم بستنی خریده بودند . ساعت 1 برگشتیم تا من استراحت کنم و صبح جمعه بروم سر کار .


جمعه 8  اردیبهشت 1402

حضور در مراقب آزمون استهدامی آموزش و پرورش . ساعت 8:30 شروع شد و دفترچه اول 110 دقیقه وقت داشت و دفترچه دوم 135 دقیقه . ساعت 12:35 تمام شد و ساعت 13 رفتم منزل .

عویض یوروستومی پدرم 20

جاده سلامت رفتم با موتور و پفک و چیپس میل کردیم و برگشتیم منزل ساعت 23:45


شنبه 9 اردیبهشت 1402

تعمیرگاه سامسونگ آقای حیدری رفتم بسته بود . رفتم زیارتی و نشانی و مشخصات حیدری را داد .

دندانپزشکی نیایش نوبت گرفتم . قیمت دندان با بیمه دو میلیون و پانصد گفت در حالیکه دندانپزشکی پونک گفت سه میلیون .

کلاس آی سی دی ال رفتم از 10 الی 13

خرید خیار 23 گوجه 15 ملون 15 پریز توکار 25 پنیر 23500 و نمک 7

بلوار اسدآبادی رفتم قیمت روکش صندلی گرفتم 700 - چادر موتور سیکلت 300 - از شوشتری

مقابل شیشه چی فتم و لوازم موتور سیکلت فروشی بود که لوازم داشت با قیمت خوب .

نما چوب رفتم اول شیشه چی و قیمت صفحه کابینت  ام دی اف گرفتم 1870 و 2100


یک شنبه 10 اردیبهشت 1402

نوبت دندانپزشکی دکتر حاجی بهرامی را کنسل کردم و تماس گرفتم و اطلاع دادم . سه میلیون و 300 هزینه اش می شد و تصمیم گرفتم بروم تحت قرار داد بیمه دی انجام بدم .

امروز یاد گرفتم که فشردن  همزمان کلیدهای بالا و پایین ریموت ویدئو ، موجب قفل شدن ریموت و باز شدن قفل می شود . مدل اپسون .

آقای جباری اومد ساعت 5 و پریز برق را در انباری نصب کرد . اول کامل نصب کرد سیم قرمز و فاز و آبی نول را وصل کرد وقتی اومدیم تست بگیریم دیدم کار نمی کنه و مشکل این بود که نول نداشتیم . با اهمتر تست کرد دید عدد 70 را نمایش می دهد و باید بالای 200 باشد . مججد باز کرد و از جعبه فیوز چک کرد و متوجه شد که سیم ارت زرد و سبز به نول وصل نیست و سیم ها را به هم وصل کرد و مشکل حل شد . 70 گرفت . برق انباری ما به کنتور واحد 7 وصل است . یعنی قطع برق کنتور 7 روی انباری تاثیر می گذارد .


دو شنبه 11 اردیبهشت 1402

ساعت  13 رفتم منزل تا نماینده سامسونگ اومد و برد ماشین ظرفشویی را باز کرد برای تعمیر . آقا فرج اللهی .

ساعت 17 رفتم اموزشگاه برای تدریس ویندوز

ساعت 19:30 رسیدم منزل و تماشای تلویزیون و صحبت با همسرم .


سه شنبه 12 اردیبهشت 1402

جلسه در آمفی تئاتر از ساعت 10 الی 15:30 . آن قدر گرسنه بودیم که تخم مرغ آبپز برای صبحانه را ناهار میل کردم .

پستچی بسته لوستر خریداری شده ام را برایم آورد . لوستر را اینترنتی از سایت دکور شاپ خریده بودم و برای آشپزخانه را نصب کردم و خیلی نور خوب و خوشگل شد .کلید برق تک پل بود و وقتی کلید را می زنیم هر سه شعله روشن می شود .

امروز روز معلم بود و رفتم برای همسرم شلوار جین بخرم اما چیز به درد به خور ندیدم و خواستم گل بخرم دیدم دانش آموزان برایش آورده اند و گفتم ببرمش با علی آقا رستوران . با علی آقا رفتیم پیتزا پله ، و دو عدد پیتزا ، سالاد سزار و دو عدد سوپ و یک عدد جوجه بروستد ران با سه تا نوشابه قوطی سفارش دادیم 750 . ساعت 11:30 رفتیم منزل علی آقا و چای خوردیم و برگشتیم خانه . هوا کمی خنک شده بود .


چهارشنبه 13  اردیبهشت 1402


پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402

دندانپزشکی نیایش و عصب کشی و پر کردن دندان 5


جمعه 15 اردیبهشت 1402

استخر ساعت 14

منزل علی آقا و قارچ پلو میل کردیم .


شنبه 16 اردیبهشت 1402

کلاس آی سی دی ال ساعت 10:40 الی 11:40

خرید بادمجان 18 ، خیار 23 ، پیاز 10 ، سیب 30 ، رب مکنزی 39 ، بستنی کاله 30

تعویض یوروستومی پدرم 21


یک شنبه 17 اردیبهشت 1402

نصب لوستر راهرو - با مته 6 سقف را سوراخ کردم و رولپلاک بستم و لوستر را نصب کردم . 19

نصب ساعت دیواری در اتاق خواب . با همان مته دیوار را سوراخ کردم و یک پیچ 90 درجه بستم و ساعت را نصب کردم . 20

شام منزل علی آقا رفتیم و در پشت بام دل و قلوه میل کردیم .


دو شنبه 18 اردیبهشت 1402

گرد و غبار در بعدازظهر حوالی ساعت 15

تدریس ویندوز در آموزشگاه


سه شنبه 19 اردیبهشت 1402

تحویل چای از مرتضی - کیلویی 180

یک کیلو ساقه چای هم برای پدرم گرفتم و ساعت 22 تحویل دادم . 130

کلید خاموش و روشن کردن آباژور هم درست کردم با لحیم .


چهار شنبه 20 اردیبهشت 1402

حضور سرویس کار ماشین ظرفشویی در منزل برای نصب برد . هزینه یک میلیون و پانصد

یک عدد فیلتر یخچال هم تحویل گرفتم . 300

دعوت میهمانان توسط همسرم برای میهمانی فردا

خرید میوه از بازار - سیب 35 - خیار 20 - گوجه 20 - کاهو 20-توت فرنگی 80-طالبی 20- گوشت گوساله یک کیلو 350 - سویا یک بسته  9-مایع ظرفشویی گلرنگ 21- صابون عروس 6-جعفری 10-بادمجان 20-آلوچه برقان 50 - پیاز 10 -

ساعت 22 رفتم ظروف لازانیا را از علی آقا گرفتم و رفتم منزل

هوا بسیار مناسب و خنک بود .


پنج شنبه 21 اردیبهشت 1402

ماده کردن غذا و سالاد برای میهمانی

ناهید خانم ساعت 21 اومدند . رفتم دنبال پدرم و آوردمشون و جواد آقا هم اومدند . بعد محبوبه خانم اومدند و میوه میل کردیم آلوچه ، توت فرنگی ، خیار و سیب و ساعت 22:30 شروع کردیم به سرو شام  . بعد از شام هم بستنی که آقا رضا آورده بود میل کردیم با آجیل .


جمعه 22  اردیبهشت 1402

استخر رفتم ساعت 14

شام رفتیم منزل علی آقا و ماکارونی میل کردیم . موتور نبردم .


شنبه 23 اردیبهشت 1402

کلاس آی سی دی ال رفتم و ورد را شروع کردم .


یکشنبه 24 اردیبهشت 1402

تعویض پلاک رفتم ساعت 7 صبح و کارم انجام نشد چون نوبت اینترنتی نگرفته بودم .

با موتور 55 کیلومتر طبق کیلومتر رانندگی کردم ، اخطار شارژ باطری که به شکل پمپ بنزین بود برایم اومد . متوجه شدم 55 کیلومتر جاده صاف بروم نیاز به شارژ دارم .

اداره پست رفتم برای ثبت نام احراز هویت و دیدم 90 هزار تومان هزینه دارد و اومدم منزل خودم درخواست احراز هویت نشانی دادم .

تعویض یوروستومی پدرم . ساعت 21

شام منزل علی آقا بودیم و کوفته آبی میل کردیم .


دوشنبه 25 اردیبهشت 1402

شام منزل محمود آقا بودیم و خورشت کنگل میل کردیم .


سه شنبه 26 اردیبهشت 1402

نیاق رفتیم و دیزی میل کردیم با علی آقا و محمود آقا - چایخانه دهکده 02858324095

کیف برای همسرم خریدم از غرفه خرازی دیمکاران قم به قیمت 150 و یک عدد کیف سیخ کباب 70 از نمایشگاه

شام منزل پدرم بودیم و قورمه سبزی میل کردیم


چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402

تعویض پلاک موتور را انجام دادم . پارکینگ 1800 و تعویض پلاک 178900

خرید میوه - طالبی 25 - موز 65 - سیب زمینی 14 و کاهو 20

ثبت نام بیمه ماشین به صورت تلفنی با خانم خوش زبان


پنج شنبه 28 اردیبهشت 1402

کنکور نظام مهندسی - ساعت 8:30 با گرایش نظارت به مدت 150 دقیقه برگزار شد . عصر هم گرایش اجرا به مدت 150 دقیقه در ساعت 14:30 برگزار شد .

شام منزل علی آقا و ماهی میل کردیم با حسن آقا و محمودآقا . علی آقا شیر ماهی خریده بود .

روز تولد فاطمه خانم بود و همسرم و شکوفه خانم با همدیگر جای دستمال کاغذی از محمودآقا خریدند یک میلیون و پانصد هزار تومان .


جمعه 29 اردیبهشت 1402

با موتور منزل پدرم رفتم و علی آقا و محبوبه خانم را ملاقات کردیم .

خرید تن ماهی مکنزی و رب گوجه فرنگی و ماست

شام منزل حسن آقا رفتیم و لوبیا  و همبرگر میل کردیم . هوا خنک بود و موتور نبردم .


شنبه 30 اردیبهشت 1402

نصب ویندوز بر روی لپ تاپ آقا توفیقی . ایسر d260

کلاس ورد را برگزار کردم .

منزل محبوبه خانم رفتم برای تنظیم تلویزیون ساعت 13

ساعت 19 رفتیم برای خرید سینک ظرفشویی . غیاث آباد سینک الماس داشت یک میلیون هشتصد اما لگن آن نیم لگن بود . رفتیم نوروزیان قیمت بالای 4 میلیون بود و فروشگاه درخت سبز داشت سه میلیون و دویست که هم روکار بود و هم عرض 60 در 120 و هم لگن بزرگ داشت چک یک ماهه هم می گرفت . رفتیم طهماسبی و استیل البرز روکار 60*120 را سه میلیون دویست قیمت داد و گفتیم با نصاب صحبت می کنم و تماس می گیریم .

شیرینی نان چایی خریدم از ارکیده 49 و رفتیم منزل علی آقا و با طالبی میل کردیم. شام کتلت خوردیم


یکشنبه 31 اردیبهشت 1402

مطب دکتر مدبر رفتیم ساعت 19 - ویزیت 90 و دکتر آزمایش مدفوع نوشت

تحویل لپ تاپ به آقای توفیقی

بارش شدید باران ساعت 15 و 19