دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

نحوه راه اندازی سایت وردپرس - الو لپ تاپ

برای اینکه سایت وردپرس راه اندازی کنید ، باید هاست لینوکس داشته باشید . هاست لینوکس را خریداری می کنید و در آن وردپرس را نصب می کنید و سپس قالب را .

  ادامه مطلب ...

خاطرات آذر ماه 1401

سه شنبه 1 آذر 1401

استراحت کردم در منزل چون سرماخورده بودم و دکتر هم به من گواهی استراحت سه روزه داده بود .

دریافت حقوق .


چهارشنبه 2 آذر 1401

سر کار رفتم . اگر چه یک روز از مرخصی استعلاجی ام مونده بود .

شام منزل محمود آقا بودیم و فسنجون و خورشت قیمه میل کردیم . همسرم هم قاق خریده بود .

هوا سرد بود و زمستان داشت خودش را نشان می داد . ساعت 1:10 بود رسیدم منزل .


پنج شنبه 3 آذر 1401

منزل پدرم رفتم ساعت 20

منزل بتول عمه جان رفتم. شام اونجا دعوت داشتیم . محمود آقا هم بودند . شام فسنجون بود با مرغ پلو که بسیار خوشمزه درست شده بود .آخر شب هم محبوبه خان را رسوندیم منزلشون . آقا میلاد پسر مجید آقا و مهین خانم هستند .

هوا سرد بود و ماشین را داخل کوچه نصیب پارک کردم .


جمعه 4 آذر 1401

آرایشگاه محمد رفتم 35 -

از دیجی کالا ریش تراش سفارش دادم . 262 هزار تومان

تماشای بازی فوتبال ایران و ولز و پیروی دو بر صفر ایران .

ناهار منزل علی آقا رفتیم و در پشت بام ، پرده پیچ سیخی میل کردیم .

شام منزل علی آقا بودیم  با حضور اکبر آقا ، آقا رحمان و آقا مهدی . علی آقا دست گوسفندی تعداد سه دست درست کرده بودند . آخر شب بارش باران داشتیم و هوا تا اندازه ای سرد بود .


شنبه 5 آذر 1401

دریافت کالا از نمایندگی دیجی کالا در خیابان سعدی

آموزشگاه رفتم و لپ تاپ را گرفتم برای تعمیر .

تعویض روغنی رفتم و روغن بهران ریختم و فیلتر هوا و روغن را تعویض کردم و فیلتر کابین را باد گرفتم . قیمت شد 440 هزار تومان . روغن بهران 4 لیتری  را متوجه شدم 240 برایم حساب کرد .


یک شنبه 6 آذر 1401

نصب ویندوز روی لپ تاپ آقای محمودی - بعضی از کلیدهای لپ تاپ درست عمل نمی کند و باید کی برد عوض شود و هارد دیسک هم نیاز به تعویض دارد .

شام منزل علی آقا و خورشت کرفس میل کردیم .

تماشای فیلم سینمایی شکست ناپذیر .


دو شنبه 7 آذر 1401

تماشای فوتبال پرتغال و اروگوئه با قضاوت فغانی


سه شنبه 8 آذر 1401

تحویل لپ تاپ به صاحبش در آموزشگاه

خرید قاق 2.5 کیلو 100 هزار

خرید خرمالو 30 - به 30

تماشای فوتبال ایران و آمریکا - ایران باخت


چهارشنبه 9 آذر 1401

منزل ناهید خانم رفتم برای بازکردن لوله اما میله فنر شکسته بود و نشد درست کنم .

شام میهمان علی آقا بودیم در جوجه بروستد - محمود آقا و مادرجون هم بودند .

علی آقا هر سال روز پرستار و تولد حضرت زینب دعوت می کنند منزلشون یا بیرون .


پنج شنبه 10 آذر 1401

فنر خریدم از لوازم فروشی حاجی کریمی در خیابان دانشگاه - 5 متری 50 هزار

لوله فاضلاب ناهید خان را باز کردیم با فنری که خریده بودم .

شام منزل علی آقا رفتیم و ماهی پلو میل کردیم . ماهی دزفول بود که هم خوشمزه بود و هم تیغ های کمی داشت . هوا سرد شده بود .


جمعه 11 آذر 1401

شیرینی نان چایی خریدم و مغازه آقا مهدی رفتیم ساعت 19

شام منزل فهیمه خانم و ماکارونی میل کردیم .


شنبه 12 آذر 1401

تعویض لامپ آشپزخانه منزل پدرم

خرید میوه از شنبه بازار برای پدرم

گوشت قلوه گاه گوسفندی خریدم 156 - آقای چگینی در فروشگاه رفاه ابتدا استخوان دنده را در آورد و سپس چرخ کرد و آخر سر کشید که برایم خیلی جالب بود . پس از چرخ کردن دیدم گوشت خیلی سفید است و دوباره رفتم بازار و گوشت گوساله خریدم 270 و با قلوه گاه مخلوط کردیم .

مربای به درست کردیم . مربا را باید با دمکش دم کنیم . از ساعت 4 الی 9 شب روی اجاق بود .

شام منزل علی آقا بودیم با فهیمه خانم و علی آقا جوجه کباب درست کرده بودند . محمود آقا برای محمد امین اسباب بازی زورو خریده بود که پرواز می کرد .


یکشنبه 13 آذر 1401

باد و سرمای شدید از اوایل صبح

تماشای فوتبال بین فرانسه و صربستان و انگلیس بین سنگال

نصب ورق آلومینیومی پشت شوفاژ در اتاق خواب


دوشنبه 14 آذر 1401

برای آقاجان و ناهیدخان نوبت چشم پزشکی گرفتم از دکتر اولادی . دکتر گفت ناهید خانم یکی از چشم ها آب داره و عمل میخواد . برای پدرم هم قطره نوشت .

قرار بود آموزشگاه بروم و اکسل درس بدم که دانشجو سرماخورده بود و کنسل شد .

شام منزل پدرم بودیم و قیمه میل کردیم .

تعویض یوروستومی پدرم .


سه شنبه 15 آذر 1401

تماشای بازی پرتغال و سویس که سویس 5 گل خورد . اسپانیا هم توسط مراکش حذف شد .

تالار بهارستان رفتیم با اصغر آقا و شام را در اونجا میل کردیم . جوجه کباب


چهار شنبه 16 آذر 1401


پنج شنبه 17 آذر 1401

شام منزل علی آقا و با حسن آقا و آقا مهدی و محمودآقا ، تن ماهی و کوکو سبزی میل کردیم .


جمعه 18 آذر 1401

تغییر میز و صندلی و بوفه در منزل و نظافت

تماشای فوتبال برزیل با کرواسی و باخت برزیل و تماشای هلند و آرژانتین و باخت هلند


شنبه 19 آذر 1401

تدریس آی سی دی ال

خرید فلش مموری 16 گیگ از جواد 100

خرید میوه برای پدرم از چهارشنبه بازار - نارنگی درهم 13 - سیب درهم 20 - هویج 6

شام منزل علی آقا و ماهی میل کردیم . حذف پرتغال و انگلیس در مصاف با حریفان



یکشنبه 20 آذر 1401

تعویض پاور کیس آقای محمودیان - کیس روشن شد اما خیلی قطعات مستهلک  و قدیمی داشت و نمی شد سپیدار را نصب کرد و من هم گفتم تا حالا نصب نکردم و نمی خواستم خودم را اذیت کنم  چون کیس واقعا قدیمی بود و سی دی رام هم نداشت.


دوشنبه 21 آذر 1401

شام منزل علی آقا و شیر موز و ماکارونی میل کردیم .


سه شنبه 22 آذر 1401

تعویض یوروستومی پدرم 20

سیم آنتن کرمان خریدم 10 متر 8000 تومان و کابل تلویزیون را در پذیرایی وصل کردم .

تماشای نیمه نهایی جام جهانی - آرژانتین ، بر کرواسی پیروز شد .


چهارشنبه 23 آذر 1401

میهمان آقا رضا بودیم در تالار دیوان به صرف زرشک پلو با مرغ

هوا سرد بود .

برتری تیم ملی فرانسه برابر مراکش با دو گل


پنج شنبه 24 آذر 1401

منزل زن عمو حاجی - علی آقا و محمودآقا هم بودند . شام قیمه نثار میل کردیم .


جمعه 25 آذر 1401

از حاج رئوف چای گرفتیم . ایشان از شمال برای پدرم چایی آورده بودند .

گوشت  و میوه خریدم برای پدرم . سیب 25 - پرتقال 10 -


شنبه 26 آذر 1401

تدریس آی سی دی ال -

شنبه بازار رفتم . هویج و سیب زمینی و گوجه خریدم . هویج 7500 - گوجه 12 - سیب زمینی 12

شام منزل محمود آقا رفتیم و تولد حاج خانم بود . 200 کادو دادیم . ماکارونی میل کردیم .


یکشنبه 27 آذر 1401

بعد از شام منزل فهیمه خانم رفتیم برای جشن تولد مادرجون.قرار این بود که فامیل بعد از شام حضور داشته باشند . بعد از تماشاب فوتبال و شکست فرانسه از آرژانتین رفتیم. ساعت 22 بود رسیدم . کادو را 200 دادیم . هوا سرد بود . ساعت 1 رسیدیم منزل


دوشنبه 28 آذر 1401

تالار بهارستان رفتیم ساعت 19 . شام را با شکوفه خانم و اصغر آقا ، جوجه کباب میل کردیم . ساعت 12:45 رسیدیم منزل .


سه شنبه 29 آذر 1401


چهار شنبه 30آذر 1401

خرید خرمالو برای علی آقا کیلویی 40

خرید تخمه دورسفید 110 و بادام زمینی 130 برای پدرم

تعویض تسمه دینام و دو عدد هرزه گرد دینام - تسمه 290 اندونزی بود و هرزه گرد دانه ای 50 و دستمزد 100

شام منزل علی آقا با حضور محمودآقا و سرو کوبیده با برگ -

هوا سرد بود و انار میل کردم اما باسلوق و هندوانه نخوردم .