دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

نکات فراموش شده اما مهم در تدوین پایان نامه در دانشگاه آزاد

بسیاری از کسانی که در دوره تحصیلات تکمیلی ( کارشناسی ارشد و دکتری ) ادامه تحصیل می دهند ، حتما با درس مهم پایان نامه سرو کار دارند .

برای این درس نکاتی وجود دارد که دانستن آن مهم و ضروری بوده و به میزان زیادی در نمره پایان نامه اثر دارد.

پس از بررسی در تعدادی از پایان نامه هایی که در ارائه شده اند ، یک سری مطالب و رهنمود هایی بدست آمده است که امید است مورد توجه برای دانشجویان قرار بگیرد تا از این نکات در ارائه پایان نامه خود استفاده کنند .

 1 - نگارش پایان نامه :

این قسمت از پایان نامه خیلی مهم می باشد چرا که اگر خوب تدوین و نوشته شود خواننده را مجذوب کرده تا آن را مطالعه کند و اگر غلط املایی  داشته باشد موجب می شود که خواننده از خواندن آن سر باز زند .


2- چکیده :

مطالبی را که در پایان نامه می خواهید به آن بپردازید به صورت خلاصه و مفید در چکیده حتماً بیاورید.

اگر داخل فصل های پایان نامه از مطلبی استفاده کنید که در چکیده به آن اشاره ای نکرده باشید ، حتی اگر مطلب شما جدید هم باشه کیفیت لازم را نخواهد داشت.


3-  پرهیز از عبارت بهترین و جدیدترین :

باتوجه به رشد سریع فناوری ، هیچ وقت در ارائه پایان نامه مدعی نشوید که مثلاً روش شما بهترین و جدیدترین می باشد. این همان چیزی است که بیشتر اساتید نسبت به آن حساس بوده و شما بایستی ادعای خود را ثابت کنید و به عبارتی تا استاد را مجاب نکنید که روش شما بهترین است  ، نمره خوبی بدست نمی آورید.


4- فهرست منابع و مراجع

نوشتن فهرست منابع و مراجع خیلی از نظر اساتید در نوشتن پایان نامه مهم است .

مراجع فارسی را ابتدا می نویسند و مراجع انگلیسی را بعد از فارسی می نویسند .

سال مقاله و انتشار مقاله ، مکان ارائه مقاله  نیز باید درج گردد .


5- نوآوری ها

در نوشتن پایان نامه باید نوآوری ها نیز مشخص باشند . داور و استاد راهنما که پایان نامه را مطالعه می کند به نوآوری های تحقیق خیلی توجه می نماید .



پروژه جیرینگ (سامانه خرید با تلفن همراه ) که خدمات کیف پول همراه و پرداخت همراه است.


پروژه بانکداری الکترونیکی در بانک HSBC  انگلیس ( شامل معرفی بانک ، خدمات بانک ، اینترنت بانک ، توکن ، تلفن بانک ، موبایل بانک ، پشتیبانی )


کلیپ تصویری هد هانتر (شکارچی استعداد) از مفاهیم  مهم بازاریابی و مدیریت بازرگانی و مدیریت اجرایی


پروژه بازاریابی سبز - قابل استفاده برای دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات و مدیریت بازرگانی و علاقه مندان


پروژه خرده فروشی تسکو - مناسب برای دانشجویان رشته مهندسی فناوری اطلاعات و  کلیه گرایش های مدیریت


تحقیق در مورد صندوق بین المللی پول


تحقیق با موضوع پارک فناوری اطلاعات 


تحقیق با موضوع ربات فوتبالیست



 سمینار ایده ها و پدیده های نوین بازرگانی و بازاریابی نوین

ارائه دهنده : پروفسور احمد روستا(پدر علم بازاریابی ایران )

تاریخ برگزاری سمینار : خرداد ماه 1393

واژه های کلیدی : شکاف تحول -تحولات بازاریابی - بازاریابی هم افزایی و هم آفرینی - مدل های کسب و کار

سمینار به قیمت 13000 تومان می باشد که این هزینه شامل هزینه  پست سفارشی و دی وی دی می باشد .

آدرس ایمیل :kamal.spprt@gmail.com





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد