دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

علت اجرا نشدن یا باز نشدن فایل های درون cd

خرید تحقیق کسب و کار اینترنتی در صنعت تاکسیرانی




برای بسیاری از شما ممکن است این مشکل پیش آمده باشد که سی دی و یا دی وی دی را در لپ تاپ یا کامپیوتر رومیزی قرار می دهید ولی سی دی اجرا نمی شود .

با فرض اینکه cd  سالم و بدون خش  می باشد و تازه خریداری کرده اید و  دارای اطلاعات می باشد ، تنها عامل و مهمترین عامل به سی دی رام بر می گردد:

چنانچه هر یک از راه کارهای زیر مشکل شما را حل نکرد و خواستید با مدیر سایت ارتباط برقرار کنید از لینک زیر با ما ارتباط برقرار کنید :

ارتباط با مدیر سایت

 برای این مشکل سه راه کار وجود دارد :

1- از نصب کابل برق و دیتای سی دی رام اطمینان حاصل کنید . اگر هم کابل سی دی رام و هم برق به دستگاه وصل باشد چراغ سی دی رام روشن می مانند و در مای کامپیوتر گزینه سی دی رام را می توانید مشاهده بفرمایید.در لپ تاپ ها و کامپیوترهای رومیزی با ورود به ست آپ کامپیوتر و مشاهده اطلاعات سی دی رام  می توان پی برد که کابل برق سی دی رام وصل می باشد و در خود ویندوز وقتی گزینه سی در رام را در مای کامپیوتر داشته باشید یعنی کابل دیتا نیز وصل می باشد .


2- مطمئن شوید که لنز سی دی رام سالم می باشد یا خیر .سی دی دیگری را آزمایش کنید ببینید درست عمل می کند.

بسیاری از سی دی رام ها بر اساس استفاده زیاد  مثل بازی های رایانه ای و پخش فیلم ، لنز آنها ضعیف شده و سی را اجرا نمی کند .معمولا مدل های سوزوکی نقره ای که محصول سالهای 1388 می باشند  از این قبیل اند و بایستی تعمیر یا تعویض گردند.

البته مشاهده شده است بسیاری از سی دی رام ها نیز بدلیل اینکه برای بازی های رایانه ای که با سی دی اجرا می شوند ، خیلی زودتر از آنچه که شما تصورش را بکنید خراب می شوند. بنابراین حتی المقدور از بازی های رایانه ای استفاده کنید که روی دستگاه نصب و اجرا می شوند بدون اینکه به سی دی رام نیاز داشته باشند .


3- از سی دی دیگری استفاده کنید تا ببینید که آیا سی های دیگر نیز همین طور می باشند یا خیر ؟

بسیاری از سی دی ها ممکن است با سرعت بالا رایت شوند که در این صورت کامپیوتر شما قادر به باز کردن آن نیست و برای این منظور بایستی یک بار دیگر سی دی را با سرعت پایین رایت کرد . پیشنهاد می کنیم سرعت 12   را برای رایت انتخاب کنید .



سوالات خود را از طریق ایمیل با ما در میان بگذارید .

kamal.spprt@gmail.com


نظریه آی تی ساپورتر در خصوص هارد دیسک های لپ تاپ : بهمن 1395

استفاده مداوم از نرم افزار مهندسی مطلب در دراز مدت منجر به خرابی هارد دیسک لپ تاپ می شود . در بررسی که صورت گرفته سه نفر از کسانی که در یک ماه هارد دیسک خود را به دلیل خرابی تعویض کرده اند کاربرانی بوده اند که از نرم افزارهای ریاضی همچون مطلب استفاده کرده اند .



چگونه از سالم بودن کارت گرافیک  کامپیوتر اطمینان پیدا کنیم ؟ بهمن 1395

کارت گرافیک اگر به صورت صحیح در مادربورد نصب شده باشد و کابل مونیتور نیز به پورت مربوطه خورده باشد بایستی تصویر دهد . در کارت های گرافیگی که دارای پورت های dvi ,hdmi  هستند بهتر است از پورت و کابل hdmi  استفاده کنید به شرط آنکه مونیتور شما نیز این پورت را داشته باشد .اصولاً مونیتورهای تولید سال 2016 و 20 اینچی دارای پورت HDMI  هستند . پورت های dvi دارای تبدیل می باشند که ممکن است آن را نداشته باشید و یا آن مدل مربوطه نباشد اما hdmi  راحتتر و فراوانتر بوده و در اکثر کارت های گرافیک حرفه ای و تولید 2016 به بعد هست . بسیاری از کارت های گرافیک حرفه ای که معمولاً سرعت بالا دارند و در صنعت بازی های کامپیوتری و سیستم های تدوین استفاده می شوند  دارای یک کابل برق می باشند که باید به کارت گرافیک به صورت صحیح یعنی کابلی با فیش 8 تایی وصل باشد در غیر این صورت بر روی مونیتور پیغامی با این مضمون ظاهر می شود

please power down and connect  the pcie power cable

که معنای آن این است که باید کابل برق را به کارت گرافیک وصل کنید ظاهر می شود . در بسیاری موارد کارت گرافیک سالم بوده و علت چیز دیگری می باشد و آن مادربورد می باشد .

اگر کارت گرافیک را از مادربورد جدا کنید و هیچ بوقی شنیده نشود یعنی اینکه مادربورد نتوانسته کارت گرافیک را چک نماید و ایراد از کارت گرافیک نیست و مادربورد ایراد دارد .من در مدل Z87-ASUS DELUXE  با این مورد مواجه شدم .


پروژه جیرینگ (سامانه خرید با تلفن همراه ) که خدمات کیف پول همراه و پرداخت همراه است.


پروژه بانکداری الکترونیکی در بانک HSBC  انگلیس ( شامل معرفی بانک ، خدمات بانک ، اینترنت بانک ، توکن ، تلفن بانک ، موبایل بانک ، پشتیبانی )


کلیپ تصویری هد هانتر (شکارچی استعداد) از مفاهیم  مهم بازاریابی و مدیریت بازرگانی و مدیریت اجرایی


پروژه بازاریابی سبز - قابل استفاده برای دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات و مدیریت بازرگانی و علاقه مندان


پروژه خرده فروشی تسکو - مناسب برای دانشجویان رشته مهندسی فناوری اطلاعات و  کلیه گرایش های مدیریت


تحقیق در مورد صندوق بین المللی پول


تحقیق با موضوع پارک فناوری اطلاعات 


تحقیق با موضوع ربات فوتبالیست



 سمینار ایده ها و پدیده های نوین بازرگانی و بازاریابی نوین

ارائه دهنده : پروفسور احمد روستا(پدر علم بازاریابی ایران )

تاریخ برگزاری سمینار : خرداد ماه 1393

واژه های کلیدی : شکاف تحول -تحولات بازاریابی - بازاریابی هم افزایی و هم آفرینی - مدل های کسب و کار

سمینار به قیمت 13000 تومان می باشد که این هزینه شامل هزینه  پست سفارشی و دی وی دی می باشد .

آدرس ایمیل :kamal.spprt@gmail.com



 ساخت کاردستی هایی که با سی دی رام خراب می توان ساخت . 1399




نظرات 4 + ارسال نظر
امیر شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:01 ب.ظ http://ل

سلام من یک سی دی کالافدیوتی خریدم که گزاشتم داخل لپتاب فایل بازی رو باز کردم 4 تا فایل بود که ما بازی بود autorun رو زدم صفحه دانلود بازی امد/رفتم نحوه دانلود بازی رو زدم دیدم نوشته باید اینترنت قطع باشه لینترنت رو قطع کردم نصب بازی رو زدم /بعد اکسترکت بازی امد روی صفحه /بعد روی صفحه دانلود زده بود اینستالینگ دایرکت ایکس خواستم برم داخل بازی ارور داد the program cant start because d3dx9 34dllis missing from your computer. try reinstalling the program to fix this problem لطفا راهنمایی کنید

سلام
امیر جان ، یکبار برنامه را که نصب کردی پاک کن از ویندوز و بازی را بر روی هارد کامپیوتر کپی کن و از دوباره از هارد نصب کن .
با تشکر
کمال 1402

. دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام من از یک کامپیوتر دیگه یسری فایل و عکس ریختم روی سی دی و وقتی آوردم زدم به کامپیوتر خودم هیچ کدوم از فایل ها رو نشون نداد انگار خالی خالیه
البته وقتی که روی کامپیوتر دیگه که بود من کاملا فایل ها رو که ریختم علامت پر شدن نزده بود پر نشده بود سی دی و فایل ها کمرنگ ولی باز می‌شد حالا روی کامپیوتر خودم خالی خالیه خیلی مهمه و تا امروز وقت دارم ممنون میشم راهنمایی و کمکم کنین

سلام
عزیزم دو حالت وجود دارد :
یا اصلا فایل ها کپی نشده در سی دی
یا کپی شده در سی دی و روی کامپیوتر شما به دلیل نقص ویندوز یا سی دی رام باز نمیشه و باید سرویس صورت بگیره .
خواستید بیشتر توضیح بدیم ایمیل بزن .
kamal.spprt@gmail.com

حمید رضا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 08:06 ب.ظ

سلام ببخشید من یه بازی خریدم که ۵تا دی وی دی داره همه ی دی وی دی ها رو دی وی دی رام من بازی می کنه ولی دی وی پی دوم رو باز نمیکنه یعنی اصلا دی وی دی رو نمی خونه.می خواستم بدونم که مشکل از دی وی دی رام منه یا دی وی دی،لطف کنید جواب منو بدید.با تشکر

دی وی دی دوم را بر روی کیس دیگری آزمایش کنید . اگر باز کرد دی وی دی سالم و دی وی دی رام کیس شما خراب است .
برای اطلاعات بیشتر از بخش ارتباط با ما اقدام فرمایید .
با تشکر

محمد پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام. ببخشید من چن سال پیش عکسامو تو سی دی رایت کرده بودم. سی دی اصلن مشکلی نداش. چون تا سال پیش استفادش میکردم....
ولی الان نمیتونم اون سی دی رو باز کنم...
اینم بگم رایترم هیچ مشکلی نداره.... تورو خدا کمکم کنین. مرسی

سلام آقا محمد
پاسخ سوال شما را ایمیل کردم خدمتتون . چک بفرمایید .
با سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد