دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

ویدئو پروژکتور و نکات آن - 85

موضوع مقاله : آشنایی با نحوه استفاده از ویدئوپروژکتور یا دیتا ویدئوپروژکتور و نکات آن 

نوع مقاله : آموزشی 

کاربرد مقاله : کلیه استفاده کننده گان از ویدئوپروژکتور و مدیران مدارس هوشمند  و کارشناسان فناوری اطلاعات و  آموزشگاه ها ی زبان و کامپیوتر

تاریخ مقاله : مهرماه  1392

راهنمایی رایگان

آخرین به روز رسانی اسفند ماه 1394



دا نلود راهنمای رفع اشکال ویدئو پروژکتور


معرفی ویدئوپروژکتور یا دیتاپروژکتور :

ویدئو پروژکتور  یا پروژکتور یا دیتاپروژکتور  امروزه در بسیاری از آموزشگاه ، مدارس غیرانتفاعی هوشمند ،  کلاس های زبان و دانشگاه ها و حتی مدارس ابتدایی تحت عنوان مدارس هوشمند ،  برای نمایش اسلاید ، عکس ، فیلم به منظور آموزش بهتر  استفاده می شود . امروزه مدارس ابتدایی با بهره گیری از این فناوری ، لقب مدارس هوشمند را به مدارس خود داده اند .اما استفاده از این تکنولوژی در دانشگاه ها ، مخصوصا دانشگاه آزاد امری متداول و رایج است .


 این دستگاه  دارای نکات و دستورالعمل هایی می باشد که اگر این نکات را رعایت نمایید مشکلی در استفاده از این دستگاه پیدا نخواهید کرد و تا مدت نسبتا زیادی  به سرویس نیاز پیدا نمی کنند.

اگرچه ویدئوپروژکتور نیز یک دستگاه الکترونیکی بوده و احتمال خرابی آن بالاست ، اما با رعایت این نکات مراجعه خود را به تعمیرگاه کمتر و کمتر نمایید .

بسیاری از آموزشگاه ها ویدئوپروژکتور را هنگام استفاده بر روی میز قرار می دهند و از یک پرده نمایش سیار استفاده می کنند. به نظر می آید روش صحیحی نباشد و بعلاوه تصویری که از ویدئو روی پرده می افتد آنقدر کوچک است که افراد انتهای کلاس به درستی درک نمی کند  و نمی تواند واضح ببیند .برای نصب بهتر آن راه دیگری وجود دارد و آن نصب بر روی سقف می باشد.


نصب پروژکتور بر روی سقف مزیت دیگری دارد و آن امنیت دستگاه و حفظ تعادل و پایداری آن  می باشد.

این دستگاه به قیمت های مختلف و با شرکت هایی از جمله : سانیو ، پاناسونیک ، توشیبا ، ویوتک در بازار وجود دارد . نکته ای که در استفاده از این دستگاه وجود دارد ، بعد از استفاده زیاد  تصویر آن کم رنگ و بی کیفیت می گردد و این جاست که نارضایتی مصرف کنندگان و بینندگان را به همراه دارد. لامپ ویدئو که عمده ترین خرابی های ویدئو می باشد گران بوده و حتی ممکن است بعد از تعویض کیفیت اولیه را نیز نداشته باشد . پس بهتر است بعد از استفاده حتما دستگاه خاموش شود تا هم در برق صرفه جویی شود و هم در بالا رفتن عمر دستگاه .


نکته ی دیگری آنست که چنانچه اسلایدی با رنگ های مختلف طراحی کرده اید و روی مونیتور واضح و خوب دیده می شود ولی بر روی پرده نمایش روی دیوار به خوبی نشان داده نمی شود ، دلیل بی کیفیت شدن لامپ تصویر ویدئو می باشد.

البته اگر کابل VGA سالم باشد. چون که این کابل یا بهتر بگوییم کابل دیتای ویدئو دارای 15 پین می باشد که هر یک از این پین ها عمل خاصی را انجام می دهند . یک پین برای رنگ قرمز می باشد ، پین دیگری برای رنگ زرد و الی آخر . بدیهی است که چنانچه هر یک از پین ها خراب یا قطع باشند قطعاً کیفیت تصویر نیز پایین می آید.


علاوه بر این بسیاری از این دستگاه ها دارای فیلتری در جلوی لامپ و فیلتر دیگری در نزدیکی کابل برق  می باشند که نیاز به تمیز کردن دارند و بسته به میزان استفاده باید تمیز گردند .

به دلیل اینکه این دستگاه ها در بالا و نزدیک به سقف نصب می گردند ، خیلی خاک روی آنها قرار می گیرد که نیاز به تمیزی دارند . اگر این کار ها را به صورت مرتب انجام دهید ، در واقع طول عمر و کیفیت دستگاه را به مراتب بالا می برید .


برای هر نوع مدل از این دستگاه ها باید لامپ مخصوص به مدل خودش را به همراه شماره مدل  خریداری و تعویض نمود .

برای مثال برای سانیو مدل های زیادی وجود دارد مثلاً sanyo plc-xu83 که باید در موقع خرید دقیقا این مدل خریداری گردد . اگر از نحوه تهیه و خرید و نصب آن اطلاعات کافی ندارید بهتر است به نمایندگی مربوطه بسپارید .


 بسته به نوع لامپ و ویژگی های دستگاه ، قیمت این دستگاه ها نیز تفاوت می کند . مثلا ویدئوپروژکتورهایی که از پورت HDMI ,USB  پشتیبانی می کنند به مراتب گرانتر از مدل هایی هستند که از پورت VGA  پشتیبانی می کند . ولی آنچه که در بیشتر لپ تاپ ها دیده می شود پورت vga  است و باید در ویدئو نیز اگر HDMI  وجود نداشته باشد حتما VGA  وجود داشته باشد .


راهنمای استفاده از درگاه DVI


در کلاس های درسی که به پروژکتور مجهز هستند ، وقتی تبدیل یک به دو (تبدیل نری به مادگی ) می زنیم کیفیت تصویر افت پیدا می کند در مقایسه با زمانی که فقط کابل پروژکتور را به کارت گرافیگ می زنیم . حال میخواهیم با کمک درگاه DVI  که در کنار درگاه VGA قرار دارد ،  تصویرمونیتور بگیریم و درگاه VGA  را به پروژکتور بزنیم . در کارت گرافیک مدل WINFAST PX7100 -  128MB  با هر سه درگاه 11و17و29 پین توانستیم تصویر بگیریم و تنها با درگاه 27 پین نتوانستم تصویر بگیریم . حتی نیاز به ریست کردن دستگاه هم نیست و پس از نصب درگاه تصویر مونیتور ظاهر  می گردد.


درصورت نیاز به راهنمایی بیشتر به صفحه اینستاگرام بنده - وایبر - واتس آپ یا در تلگرام  مراجعه فرمایید .

امکان مشاوره تلفنی نیز در اسرع وقت مقدور می باشد .(پیامک بدهید)


دا نلود راهنمای رفع اشکال ویدئو پروژکتور


دانلود راهنمای نصب ویندوز 7



دانلود راهنمای استفاده از ویدئوپروژکتور نسخه اسفند ماه 1394


دا نلود راهنمای رفع اشکال ویدئو پروژکتور

به همراه پشتیبانی و آموزش

تماس از ساعت 17 الی 20



در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر ، می توانید اینجا را کلیک فرمایید .


سوالات :


 سئوال : ویدئو پروژکتور را روشن کرده ایم ولی یک تصویر سفید داریم به طوری که نه کنترل کار می کند و نه تصویر کامپیوتر پخش می شود ؟


سئوال : در قسمت پشت ویدئو پروژکتور فیش و پورت هایی وجود دارد ، کدام پورت را باید به کابل دیتا وصل کنیم ؟
سئوال :چرا وقتی که کابل به کامپیوتر خاموش وصل می باشد ، بعد از چند لحظه معمولا 5 دقیقه ، ویدئوپروژکتور که روشن بود خاموش می شود ؟

سئوال : پیغام فیلتر کثیف (Filter replace )می باشد چیست ؟


 سئوال : چرا پروژکتور را روشن می کنیم ، بعد از چند دقیقه خاموش می شود ؟

سئوال : چرا تصویر تار می باشد ؟

سئوال : علت کوچک بودن تصویر بر روی پرده یا تابلو چیست ؟


سئوال : پرده نمایش که برقی می باشد ، را روشن می کنیم حرکت نمی کند ؟


سئوال : چرا تصویر ویدئو پروژکتور بر روی پرده نمایش آبی رنگ می باشد ؟


سئوال : چرا کامپیوتر به پروژکتور وصل نمی شود ؟


سئوال : روش استفاده از دستگاه ویدئوپروژکتور چگونه است ؟


سئوال : علت قطع و وصل شدن تصویر ویدئوپروژکتور بر روی پرده نمایش زمانی که کابل را به کامپیوتر وصل کرده ایم چیست ؟

 سوال : آیا تمیز کردن گردو غبار از روی ویدئو نیاز می باشد ؟

سئوال :  من به تازگی لپ تاپی خریدم که پورت آر جی بی 15 پین در آن وجود ندارد تا به ویدئو وصل کنم ؟  


 سئوال : چرا ویدئو پرژکتور بعد از چند لحظه که روشن می ماند ، تصویرش قطع می شود و چراغ ال ای دی روی آن شروع به چشمک زدن می کند ؟ 


سوال : تصویر ویدئوپروژکتور بر روی دیوار معکوس بوده و نمی توانم آن را درست کنم ؟


سئوال : ویدئو پروژکتور پیغام ، No Signal  می دهد ؟


سوال : در تصویر ویدئوپروژکتور ، تصویر پارازیت داره و صفحه خط خط میشه ؟


سوال : چطور در پروژکتور مدل های پاناسونیک ، ویوتک و سانیو تصویر معکوس شده را درست کنم ؟


سوال :پروژکتور روشن می شود ، به محض آنکه دکمه پاور را می زنم ، صدای فن را می شنوم اما لامپ تصویر روشن نمی شود ؟

سوال : چگونه ویدئو پروژکتور اپسون را به مک بوک یا لپ تاپ اپل به صورت وایرلس یا بدون سیم وصل کنیم ؟

برای این کار باید بر روی لپ تاپ و ویدئوپروژکتور  آی پی تعریف کنید و آنگاه به کمک ویژگی های کنترل در داخل ویدئو این دو دستگاه را با هم وصل کنید .


سوال : بهترین زمان تعویض میدئوپروژکتور چه موقع است ؟ مرداد 1395

حتما کارکرد ویدئو را از طریق منوی آن بازدید بفرمایید . هر چه ساعات روشن ماندن و استفاده ویدئو بیشتر باشد ، قطعا باید ویدئو یا لامپ  تعویض گردد . معمولا ویدئوهای پاناسونیک دارای گزینه ای می باشند که میزان مصرف  ویدئوپروژکتور را به ساعت نمایش می دهند . بر روی ویدئو های سانیو این گزینه را من مشاهده نکرده ام . و هر وقت ویدئوی دست دوم می خواهید بخرید ، این گزنه می تواند کمک بسیار زیادی به شما در تصمیم گیری برای خرید نماید . 


حتماً برای شما اتفاق افتاده است که در حین استفاده از دستگاه ویدئوپروژکتور در کلاس ، سمینار و جلسه کاری مشاهده کرده اید که تصویری که نشان داده می شود قطع و وصل می شود .

آیا به این مشکل برخورد کرده اید ؟ برای رفع آن چه را ه حلی به ذهن شما می رسد ؟ علت چیست ؟


برای اینکه جواب سوالات خود را پیدا کنید ، می توانید کتاب الکترونیکی بنده را تهیه فرمایید .



سئوال : چه کار کنیم تا کیفیت تصویر را روی ویدئو پروژکتور و مانتیور بالا ببریم ؟


کابل واسط ویدئو پروژکتور جیست ؟


سوال : ویدئو روشن نمی شود اما به برق وصل می باشد .


سوال : کنترل ویدئوپروژکتور کار نمی کند ؟ بهمن 1395

تعمیرات کنترل ویدئوپروژکتور کمی تخصصی و نیاز به دقت و حوصله دارد . در اغلب موارد با تمیز کردن برد اصلی کنترل توسط شوینده مناسب ، درست می شود . برای اینکه متوجه شوید اشعه از کنترل خارحج می شود یا خیر ، کافیست دوربین موبایل را روشن کنید و کنترل را زیر دوربین گرفته و کلیدهای کنترل را بزنید . اگر نوری مشاهده کنید مشخص است که کنترل سالم است . اگر نوری خارج نشد ، باطری ها را تعویض کنید در غیر این صورا اگر درست نشدیا در  سایر موارد به مراکز تخصصی تعمیر کنترل مراجعه کنید . مثلاً در قزوین ، چهارراه سعدی ، دنیای کنترل اقدام به این کار می پردازد .

برای تعمیر کنترل ویدئوی خود می توانید به دنیای کنترل مراجعه نمایید. من یک کنترل ویدئوی پاناسونیک بردم و برام مشکلش را حل کردند .

دنیای کنترل

فروش انواع ریموت کنترل های صوتی و تصویری آقای موسوی

02833240322

قزوین ، پایین تر از چهاررراه نظام وفا

بهمن 1395


سوال : چرا تصویر پروژکتور با کامپیوتر قطع و وصل می شود ؟

من از تبدیل دو به یک که به کارت گرافیگ کامپیوتر وصل می شود استفاده می کنم . بر روی کارت گرافیک دو تا مهره  وجود داره که باید حتماً وصل باشه تا پیچ تبدیل به اون وصل بشه . در غیر این صورت با کوچکترین تکانی تبدل از کیس جدا میشه و تصویر قطع میشه یا لرزش پیدا می کنه . حتما از دو به یک سالم و بدون خرابی پین ها استفاده کنید . مدل شرکت کا نت knet  من استفاده کردم و خوب بود .

فکر می کردم کارت گرافیگ خراب باشه اما از اون نبود و با سفت کردن پیچ های کارت گرافیک مشکل حل شد .


سوال : وقتی که تصویر پروژکتور لرزش دارد و چشم های بیننده را آزار می دهد مشکل چیست؟

روز اول اسفند 95 مراجعه کننده ای مشکل لرزش تصویر ویدئو داشت که پس از بررسی کامپیوتر ، کارت گرافیک ، کابل تبدیل دو متری ، کابل دو به یک مشخص شد که مشکل از کابل اصلی 15 متری می باشد . زمانی که کابل مخدوش و یا معیوب باشد تصویر روی ویدئو به صورت لرزش نمایش داده می شود .

در مواقعی هم هست که با اقدامات بالا مشکل حل نمی شود . یک مورد که من در کلاس 314 تجربه کردم ، خرابی برد داکت بود . در داکت بردی الکترونیکی بود که چون خراب شده بود ، بر روی تصویر اثر می گذاشت . با برداشتن برد الکترونیکی و یکسره کردن کابل پروژکتور به کامپیوتر ، لرزش کم شد . حتماً از داکت های استاندارد استفاده کنید و هر داکتی را استفاده نکنید.


سوال : تصویر پروژکتور ظاهر می شود اما تصویر مونیتور خیر ؟ مهر ماه 1398

در کلاس 417 با این مشکل مواجه بودم . حتی تصویر کیس هم روی مونیتور یک لحظه می آمد و می رفت . فکر کردم از فرکانس مونیتور هست و باید اون را تغییر بدهم اما مشکل از آن نبود .

کیس را باز کردم دو تا ram  داشت که به نظرم مشکل را در اون می دیدم . یکی از رم ها را بر داشتم و کیس را روشن کردم . تصویر مونیتور و پروژکتور ظاهر شد .

نتیجه ای که من گرفتم ابتدا باید از سلامت کامپیوتر مطمئن بشید و بعد سراغ قسمت بعد برویم .


سوال : تصویر مونیتور ظاهر می شود و بعد قطع می شود اما پروژکتور ظاهر شده است ؟

کیس را با ویندوز اکس پی آزمایش کردم و درست بود . کیس اصلی ویندوز 7 بود و مشکل را از آن دیدم که به خاطر ویندوزش باشد . ویندوز را عوض کردم اولش خوب بود و موقع نصب ویندوز کاملا هر دو تا تصویر بود اما وقتی وارد ویندوز شد مشکل وجود داشت . با خود گفتم از کارت گرافیک یا درایورش ممکنه باشه اما مطمئن نبودم . یک دفعه یادم اومد که کابل جداگانه  از ویدئو به کیس بکشم یا کابل اصلی را مستقیم به کیس و مونیتور بزنم . دیدم درست شد . باور نمی کنید کابل اصلی فقط یک پین کج شده بود که این مشکل پیش اومده بود و همچنین کابل چون دولا شده بود داکت ، نویز ایجاد می کرد و تصویر با نویز ظاهر می شد .

نتیجه همیشه اتصالات را چک کنید . کابل اصلی ، تبدیل ها . کابل از داخل خراب میشه و ممکنه کاملا از بیرون نو و سالم باشد .

مهر ماه 1398

416


نکته : وقتی ویدئو را روشن می کنیم ، چراغ ویدئو سبز میشه اما لامپ روشن نمی شود . دلیل چیست ؟

ایراد از لامپ می باشد . لامپ اگر روشن شود ، نور آبی از آن ظاهر می شود . وقتی لامپ روشن نشود ، تصویر هم نخواهیم داشت .

جهت نصب و راه اندازی ویدئوپروژکتور و پرده نمایش می توانید از این کلیپ تصویری دیدن فرمایید .


جهت نصب و راه اندازی ویدئوپروژکتور و پرده نمایش می توانید از این کلیپ تصویری دیدن فرمایید .



خرید اینترنتی کتاب الکترونیکی ویدئوپروژکتور


در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر و یا تهیه فایل کتاب الکترونیکی ویدئو پروژکتور  می توانید از طریق شماره تلفن :  ----------------- از ساعت 8:00 الی 18:00 و یا آدرس kamal.spprt@gmail.com  سوالات خود را با کارشناس فناوری اطلاعات ، مطرح سازید .

برای خرید کتاب در صفحه اصلی سایت گزینه پرداخت اینترنتی ، مبلغ 10000 تومان را انتخاب بفرمایید .

کتاب برای شما ایمیل خواهد شد .


مشاهده راهنمای نحوه پرداخت اینترنتی در سایت برای خرید اینترنتی کتاب


پروژه جیرینگ (سامانه خرید با تلفن همراه ) که خدمات کیف پول همراه و پرداخت همراه است.


پروژه بانکداری الکترونیکی در بانک HSBC  انگلیس ( شامل معرفی بانک ، خدمات بانک ، اینترنت بانک ، توکن ، تلفن بانک ، موبایل بانک ، پشتیبانی )


کلیپ تصویری هد هانتر (شکارچی استعداد) از مفاهیم  مهم بازاریابی و مدیریت بازرگانی و مدیریت اجرایی


پروژه بازاریابی سبز - قابل استفاده برای دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات و مدیریت بازرگانی و علاقه مندان


پروژه خرده فروشی تسکو - مناسب برای دانشجویان رشته مهندسی فناوری اطلاعات و  کلیه گرایش های مدیریت


تحقیق در مورد صندوق بین المللی پول


تحقیق با موضوع پارک فناوری اطلاعات 



 

 راهنمای ثبت نام در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین - سال 1393 اینجا را کلیک کنید .



مشاهده راهنمای خرید اینترنتی  بلیط استخر پیام قزوین



چگونه پروپوزال را به تایید استاد برسانیم ؟

نکات مهم در نوشتن و تدوین پایان نامه ها برای دانشجویان دانشگاه آزاد

نمایشگاه های کامپیوتر ، فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک  

شرکت های تجاری و مشهور تجاری جهان در فناوری اطلاعات کدامند ؟

نکات کاربردی در استفاده از ویدئوپروژکتور با کامپیوتر دارای ویندوز 8

علت قطع و وصل شدن تصویر ویدئوپروژکتور

مهمترین علت های اجرا نشدن سی دی یا دی وی دی

الزامی یا غیر الزامی بودن انتخاب استاد مشاور برای کارشناسی ارشد

راهنمایی های کاربردی در استفاده از ویدئوپروژکتور

مفهوم هد هانتر یا شکارچی استعداد در بازاریابی

مسابقات روبات و مسابقات جهانی ربات در هلند

نمایشگاه های فناوری اطلاعات در گوشه و کنار دنیا

نحوه روشن کردن وایرلس در لپ تاپ ها و تبلت ها

راه های بدست آوردن آرامش برای افرادی که می خواهند در امتحان موفق باشند


فروش پایان نامه با موضوع : بررسی و نقش تبلیغات الکترونیکی در موفقیت کسب و کارها

فصل اول : مقدمه - معرفی تبلیغات سنتی و بازاریابی ، ساختار پایان نامه

فصل دوم : انواع تبلیغات الکترونیکی - تبلیغات اینترنتی ، تبلیغات ایمیل

فصل سوم : مسائل پیشرفته در تبلیغات الکترونیکی

فصل چهارم : نوع آوری و نتیجه گیری


برای دریافت این پایان نامه می توانید ایمیل بزنید و یا تماس حاصل فرمایید. 


موضوع : بررسی و نقش تبلیغات آن لاین در افزایش فروش

چکیده :

برای موفقیت در کسب و کار ، صاحبان کسب و کارها و یا مدیران شرکت ها در گام نخست باید محصولات و تولیدات خود را به مشتریان معرفی نمایند تا مشتریان بتوانند با محصولات و خدمات  و تولیدات آنها آشنا شده و محصول را سفارش یا خریداری نمایند . برای همین نیاز به تبلیغات و کانال های تبلیغاتی و بازاریابی می باشد که بتوان محصولات را معرفی نمود . شیوه تبلیغات در دنیای نوین امروزی متفاوت تر شده و تبلیغات بر روی رسانه های رادیو و تلویزیون و روزنامه  که از آن به تبلیغات سنتی یا آف لاین نام برده می شود ، جای خود را به اینترنت یا تبلیغات اینترنتی داده اند . اما هنوز هم تبلیغات سنتی  در برخی مواقع  و جامعه ها حرف هایی برای گفتن دارند .

در این پایان نامه می خواهیم  ابتدا شناخت کلی از تبلیغات سنتی و اینترنتی پیدا کنیم تا به کمک همه اینها راهی پیدا نماییم که بتوانیم با استفاده از تبلیغات سنتی و مدرن ، هم تبلیغات مناسب و خوبی داشته باشیم و هم به کمک این روش های تبلیغاتی و  فناوری ها ، به صورت مناسب تبلیغ نماییم و هزینه تبلیغات چیزی که یک عامل اثر گذار در افزایش قیمت محصول می باشد را پایین بیاوریم تا بدین وسیله فروش را بیشتر نماییم . رسیدن به این راه حل  ، هدف بیشتر صاحبان کسب و کار می باشد .

کلمات کلیدی :

تبلیغات سنتی ، تبلیغات آن لاین ، اثربخشی تبلیغات


موضوع : بررسی و نقش موتورجستجو در کسب و کارهای الکترونیکی

چکیده :

امروزه برای پیدا کردن آدرس شرکت و خدمات و محصولات و اطلاعات و مشخصات محصولات هر شرکتی بدون آنکه آدرس وب سایت شرکت را داشته باشیم می توانیم به کمک موتورهای جستجو ، البته در صورتی که آن فروشگاه و یا شرکت دارای وب سایت باشد آدرس سایت و مطالب پیرامون موضوع کالای موردنیاز خود را پیدا نماییم . همچنین پیدا کردن شماره تلفن شرکت و یا اداره به کمک راهنمای اطلاعات تلفنی و یا با مطالعه کتاب اول ، کار دشواری نیست.

داشتن وب سایت اینترنتی مقوله ای نیست که این پایان نامه به آن می پردازد ، اینکه در بین تعداد زیادی وب سایت اینترنتی چگونه بیشتر مورد بازدیدکنندگان قرار گرفت و در نتایج جستجوی گوگل در ردیف های بالا قرار گرفت مد نظر می باشد . به دلیل اینکه بیشتر کاربران اینترنتی در جستجوها ، بیشتر به سه وب سایتی که در بالاترین نتایج قرار می گیرند ، اهمیت می دهند بنابراین به راحتی می توان به اهمیت آن پی برد . پایان نامه می خواهد مهمترین عواملی که موجب می شود یک وب سایت اینترنتی در جایگاه خوبی قرار بگیرد را عنوان نموده و به کمک نرم افزار گوگل وب مستر و گوگل آنالیتیک تحلیل درستی از عملکرد وب سایت نمایش دهد .

کلمات کلیدی :

موتورجستجو ، تحلیل وب سایت ، گوگل آنالیتیک

 


 

موضوع : بررسی نحوه بازاریابی و تحقیقات بازار به صورت آن لاین

چکیده :

یکی از مراحل مهم در کارآفرینی و کسب و کار اینترنتی آنست که به مقوله بازاریابی و تحقیقات توجه کرده و بتوانیم در این زمینه به نتایج خوبی برسیم . راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی به لطف سیستم های مدیریت محتوا و طراحی و ساخت وب سایت های اینترنتی و صرف هزینه های سخت افزاری برای پیاده سازی و اجرای آن ، کار دشواری به نظر نمی رسد ، اما آنچه مهم می باشد آنست که ما در ابتدا یک سری تحقیقات و بازاریابی در مورد کسب و کارخود انجام دهیم تا بتوانیم با تحیلی درست و علمی به این نتیجه برسیم که آیا در صورت راه اندازی کسب و کار اینترنتی ، میزان و مشارکت بازدیدکنندگان از آن به چه صورت و اندازه می باشد تا بتوانیم آینده آن کسب و کار را پیش بینی نماییم .

همه روزه بسیاری از کسب و کار ها به دلیل عدم شناخت و نیاز بازار پس از مدتی دچار ورشکستگی یا کاهش درآمد ها شده و ناچار به تغییر شغل می نمایند . برای این منظور برای کارآفرینان دانستن آن مهم می باشد که آیا در صورت راه اندازی حرفه می توان موفقیت در آن را پیش بینی نمود یا خیر و چگونه یک تخمین علمی زد .

کلمات کلیدی :

بازاریابی آن لاین ، تحلیل بازار آن لاین ، کسب و کار اینترنتی  

 

این پایان نامه ها برای رشته های مدیریت گرایش های بازرگانی ، مدیریت کسب و کار ، مهندسی فناوری اطلاعات ، تجارت الکترونیک مناسب میباشد .

 



نظرات 1 + ارسال نظر
ثریا دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:11 ق.ظ

سلام
ببخشید لپ تاپ من پورت آرجی بی نداره و نمی تونم به ویدئو نصب کنم .راه حل چیست ؟

سلام
بایستی تبدیل اچ دی ام آی به وی جی ای بخرید که فکر کنم نزدیک به هفتاد هزار تومان باشه
hdmi to vga convertor

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد