دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

چرا خرید اینترنتی ؟چرا تبلیغات اینترنتی؟

چرا خرید اینترنتی بلیط ؟ چرا تبلیغ اینترنتی ؟ چرا تبلیغات ؟ چرا اینترنت ؟ مزیت خریداینترنتی چیست ؟ دلایل خرید اینترنتی چیست ؟ فواید خرید اینترنتی چیست ؟

تبلیغات ایده آل تبلیغاتی است که از بالاترین امکان دسترسی به مشتریان بالقوه ، همراه با یک امکان پذیری بالا برای گرفتن بازخورد و البته با هزینه پایین برخوردار باشد . (اسپترپ1991)

بر خلاف خرید سنتی که در آن مصرف کننده می بایست جهت یافتن اطلاعات تکمیلی از کالا یا خدمت تبلیغی به وسایل ارتباطی دیگری چون تلفن و یا حضور فیزیکی در بازار متوسل می شد ، رسانه جدید و تبلیغ آنی بوسیله اینترنت این امکان را فراهم می نماید ، راه دست یابی به این اطلاعات را بطور باورنکردنی کوتاه گردد . در این خصوص کافی است کاربر به وب سایت مراجعه نماید و اطلاعات تکمیلی در اختیار او قرار گیرد . برای مثال می توان از وضعیت زمان و روزهای سانس های استخر ، قیمت بلیط و تخفیفات  از طریق اینترنت مطلع شد و تصمیم گرفت که کدامیک را انتخاب کرد . همین طور سانس های برگزاری فیلم در سینما به همراه نام و مشخصات فیلم و بازیگران را از اینترنت مشاهده کرد و بعد تصمیم گرفت که به کدام سینما رفت .

صرفه جویی در وقت و هزینه ، سرعت خرید ، سادگی در خرید ، خرید به صورت 24 ساعته ، برخورداری از تخفیفات اینترنتی ، صدور بلیط با مشخصات خود مصرف کننده در کسری از زمان  ، تنها بخشی از مزایای خرید بلیط از طریق اینترنت می باشد .

انجام قرعه کشی ، بهره مندی از تخفیفات گروهی ، ارسال نسخه الکترونیکی بلیط به آدرس پست الکترونیکی ، ارسال پیامک به نشانه تایید خرید بلیط اینترنتی و داشتن اعتبار بلیط به اندازه حداقل یک ماه  از موارد دیگر مزایای خرید بلیط از طریق اینترنت می باشد . در یک کلام در خرید اینترنتی ، خود مشتری مدیر خرید و انتخاب  خود می باشد و مدیر مشتری است.

در صورتی که مشتری در تصمیم خرید بلیط اینکه مثلا به کدام استخر یا سینما برود تردید داشته باشد  ،  خود مشتری می تواند به صورت تعاملی از طریق شبکه های اجتماعی مثل آپارات و کلوپ ، از نظر سایر استفاده کنندگان محصول مطلع شود و انتخاب خود را مدیریت نماید  تا یک انتخاب خوب و ایده آل داشته باشد .


استفاده از فناوری وای فای در خودروهای شرکت فورد


خانه مدرن - هوشمند سازی در خانه-


مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت خودروسازی نیسان


معرفی شرکت های تجاری معروف دنیا



معرفی نمایشگاه فناوری اطلاعات در سراسر دنیا


خرید اینترنتی بلیط استخر پیام قزوین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد