دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

خاطرات بهمن ماه 1402

یکشنبه 1 بهمن 1402

آخرین امتحان الکترونیکی که زبان پیش دانشگاهی بود برگزار شد .

واریز حقوق ساعت 16

تماشای ویدئو آقا شاهین که بندی کم را آموزش می داد . میکروفن استودیو یو اس بی و وب کم گفت مهم است . نورپردازی را هم از جعبه لامپ گفت درست کنم و داخل ورق آلومینیومی قرار بدم .

دوشنبه 2 بهمن 1402

مطالعه کامپیوتر

آشپزی و کمک کردن در پخت ماکارونی

سه شنبه 3 بهمن 1402

تماشای بازی فوتبال ایران و امارات با برتری دو بر یک ایران

بارش باران از عصر تا نیمه های صبح روز بعد

چهار شنبه 4 بهمن 1402

شام میهمان همسرم و شکوفه خانم بودیم در جوجه بروستد هورا - علی آقا و محمودآقا هم بودند و یک میلیون و نهصد هزار تومان هزینه رستوران شد . هوا سرد بود و بعد از رستوران رفتیم منزل علی آقا . برف گرفت ولی ساعت 2 صبح بود که قطع شد .

پنج شنبه 5 بهمن 1402

شام رفتیم منزل پدرم . کیک یزدی خریدم و یک میلیون هدیه دادیم . شام قورمه سبزی بود . بعد از شام هم ناهید خانم اومدند پایین و ملاقات کردیم. ساعت 10 شب بود حمید هم زنگ زد و با پدرم صحبت کرد .

جمعه 6 بهمن 1402

نظافت منزل را انجام دادیم. هوا آفتابی بود . اولین ویدئوی خودم را گرفتم برای یوتیوب .

شنبه 7 بهمن 1402

بارش باران از نیمه های شب .

اولین روز انتخاب واحد نیمسال دوم  1402  با قطعی شبکه همراه بود .

بعد از کار ، رفتم بازار برای خرید مایحتاج . هوا سرد بود و ابری . پرتغال - خیار - گوجه - سیب زمینی پیاز برای خودم خریدم و پرتغال پدرم را تحویل دادم و رفتم ساعت 17 منزل

یکشنبه  8 بهمن 1402

تماشای فوتبال تاجیکستان و امارات و برتری تاجیکستان

دوشنبه 9  بهمن 1402

عراق از تیم اردن با قضاوت فغانی شکست خورد . قطر هم فلسطین را برد .

سه شنبه 10 بهمن 1402

چهارشنبه 11 بهمن 1402

فوتبال ایران با سوریه را تماشا کردم که بسیار اعصاب خورد کن بود . ایران در پنالتی برنده شد .

پیتزا پله رفتیم با همسرم

پنج شنبه 12 بهمن 1402

شام منزل فهیمه خاله بودیم و زرشک پلو با مرغ میل کردیم . آقا مهدی و علی آقا هم بودند.

بارش برف زمستانی و سردی هوا

جمعه 13 بهمن 1402

استخر رفتم

شنبه 14 بهمن 1402

خرید میوه از شنبه بازار و تحویل آن به پدرم

دریافت لوستر از چشمه نور - لوستر برای اتاق خواب بود و نصب کردم .

یکشنبه 15 بهمن 1402

دوشنبه  16 بهمن 1402

شام منزل علی آقا رفتیم و پیتزا میل کردیم .

هوا سرد بود

سه شنبه 17 بهمن 1402

خرید میوه و تخم مرغ از بازار

چهار شنبه 18 بهمن 1402

با آقای محمودی رفتیم یک دستگاه ویدئو از کوچه صفا در خیام دیدیم .

تماشای بازی فوتبال ایران و قطر و شکت ایران

پنج شنبه 19 بهمن 1402

مبعث پیامبر و روزه بود در منزل مادرم . همسرم سرما خورده بود و نرفت روزه .

جمعه 20 بهمن 1402

شام منزل علی آقا رفتیم و همبرگر میل کردیم با حسن آقا و آقا مهدی و محمودآقا

شنبه 21 بهمن 1402

خرید مرغ از فروشگاه اتکا و لوازم سوپرمارکتی با همسرم با بن کالایی که داده بودند . و دو میلیون خرید کردیم .

یک شنبه 22 بهمن 1402

نظافت آشپزخانه و موتور یخچال را باد گرفتم و خوب تمیز شد .

پرده زبرا آشپزخانه را تمیز کردیم و ازجاش بیرون آوردیم . قسمت توری پرده پوسیده بود و پاره شد موقع کشیدن

دو شنبه 23 بهمن 1402

صبح که از خواب بیدار شدم گلو درد داشتم ولی رفتم سرکار . نمی توانستم صحبت کنم و آب دهانم را قورت می دادم گلویم درد می گرفت . خلاصه تا ساعت 12 موندم و رفتم دکتر که متاسفانه نوبت نداشت و گفت 2:30 بیا . هوا هم گرم شده بود و مثل زمستان نبود . خلاصه ساعت 3 با همسرم رفتم دکترو ویزیت کرد و دو تا آمپول داد دگزامتازون و نوروبین که زدم و قرص سرماخوردگی ژله ای با دیفن هیدرامین داد که باید بخورم و حالم کمی بهتر شد و فردا را هم استراحت بهم داد و ساعت 4:30 بود رسیدم خانه و خوابیدم

سه شنبه 24 بهمن 1402

در منزل بودم و استراحت کردم . هوا امروز هم گرم بود .

همسرم سوپ درست کرده بود که میل کردم . سوپ بهترین غذایی هست که برای سرماخوردگی خوب و مناسبه .

چهارشنبه 25 بهمن 1402

پنج شنبه 26 بهمن 1402

ساعت 8:30 بود رفتیم رستوران صمدیه که حسن آقا دعوت کرده بود و کل فامیل و کیمیا خانم هم بودند . شام چلوکباب بختیاری میل کردیم و سالگرد ازدواج حمیدرضا هم بود و ساعت 1 بود رسیدیم منزل . فائزه خانم ام وی ام خریده بود و با همسرم رفتند دوری بزنند و بیایند . هوا سرد بود و من از سرما و خستگی رفتم خانه.

جمعه 27 بهمن 1402

هوا بارانی بود و خوشبختانه باران خوبی بارید . چون هنوز کاملا خوب نشده بودم در منزل ماندم و استراحت کردم و استخر هم نرفتم .

شنبه 28 بهمن 1402

برای خرید به بازار رفتم و میوه و لوازم مورد نیاز را خریدیم و نان هم گرفتم .

برای سفارش پرده زبرا یا پلیسه به نادری رفتم اما موفق نشدم نمونه موردنظر خود را پیدا کنم .

ساعت 2 آقا مجید برای تنظیم تلویزیون پدرم اومد و کانال ها درست کرد و رفتم خانه تا استراحت بکنم . 150 به ایشون دادیم.

شب هم ساعت 8:30 بود رفتیم منزل پدرم و شام را با مهتاب میل کردیم . هوا سرد بود اما زیر صفر نبود .

یکشنبه 29 بهمن 1402

دوشنبه 30 بهمن 1402

نصب ویندوز بر روی کامپیوترهای 411 - خوشبختانه با فلش نصب شد و مشکلی نداشت . ویندوز7 نسخه 64 بیتی نصب کردم .

تماشای آموزش کامتازیا با امیرحسین در آپارات - آموزش پروژه محور بود و نکات خوبی داشت . اینترو همان صفحه خوش امدگویی - افکت های زوم داشت و نوشتن کانال و ... و در انتها صفحه پایانی هم داشت . در انتها پروژه را به قالب 1080 ذخیره می کنیم .