دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

فهرست نوآوری , فناوری های مدرن در بزرگترین نمایشگاه الکترونیک دنیا ces2014

بزرگترین نمایشگاه الکترونیک دنیا، روز دهم ژانویه در لاس وگاس آمریکا در حالی به کار خود خاتمه داد که موجی از نوآوری در لوازم الکترونیک را به بازار مصرف عرضه کرد. 

 

در میان هزاران ابزار، یک روبات به نام «دبل» وسیله ارتباط گروهی از راه دور و مناسب برگزاری کنفرانس از راه دور در دفتر کار است. کاربر با استفاده از هر نوع آی پد ضمن حضور فیزیکی، با کنترل از راه دور هر زمانی می تواند مکالمه رودر رو برقرار کند.

یکی از سازندگان آن می گوید: «هدف، ارائه تجربه بهتر از کار کردن از خانه یا راه دور است. این نسل بعدی ارتباطات از راه دور است.»

محصول ارائه شده توسط یک شرکت کانادایی، دستبندی است که با نبض مچ دست کار می کند. دستگاه با استفاده از حسگر، شمارش و نوع نبض کاربر، هویت او را تشخیص می دهد و به این ترتیب دسترسی به اطلاعات نیازمند به رمز عبور را بدون رمز عبور ممکن می کند.

یکی از سازندگان دستگاه می گوید: «نمودار قلبی هر فرد، تنها شاخص برای تشخیص هویت کاربر است. با اطلاعات منحصر به خود آن فرد که شبیه کسی دیگری نیست، دستگاه، کاربر را از رمز عبور بی نیاز می کند و حتی هویت فرد را به محض ورود به یک مکان تشخیص می دهد.»

یک بازوبند ساخت یک شرکت کانادایی عرضه شده در نمایشگاه، حرکات بازو را ثبت میکند . کاربر با بستن بازوبند می تواند بازی های ویدویی را کنترل کند. یک نوع کنترل بازی ویدویی و کامپیوتری ابزار کنترلی. یکی از مسئولان شرکت سازنده می گوید: « اگر مشت کنم یا دست را به راست یا چپ حرکت بدهم، بازوبند بدون داشتن دوربین خارجی، این حرکات را به فرمان تبدیل می کند.

نمونه هایی از انگشتر، دستبند و گردنبند های هوشمند ارائه شده، با ارتعاش یا نور به کاربری که آنها را بر تن دارد، خبر می دهند در تلفن هوشمند یک پیامک منتظرش است.

دیدار بعدی با امواج جدید نوآوری در ابزار های مصرفی الکترونیکی، نمایشگاه سال 2015 در لاس وگاس از ششم تا نهم ژانویه خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد