دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

راهنمای اشکال زدایی در استفاده از سرویس اینترنت در دانشگاه آزاد قزوین

برای آن دسته از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که از سرویس اینترنت بی سیم (Wireless) استفاده می کنند ، بعضاً ممکن است به راهنمایی هایی در طول استفاده نیاز داشته باشند  .

راهنمای در خصوص سوالات اینترنت :

1- وقتی می خواهم اینترنت وصل شوم  ، نام کاربری و رمز را وارد می کنم ، صفحه رمز مجدد ظاهر میشه ؟ چه کار باید کنم ؟

باید وارد لینک زیر شوید و از آنجا disconnect  کنید .

https://user.qiau.ac.ir/web/

 برای دریافت این راهنمای فارسی از اینجا فایل مربوطه را دانلود نمایید .


راهنمای اشکال زدایی در استفاده از اینترنت




 ثبت نام در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین - ساا 1393 اینجا را کلیک کنید .

نظرات 1 + ارسال نظر
مونا یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:36 ب.ظ

با سلام راستش چند وقتی هست که هیچ کدوم از این موارد نیست اما اتصال صورت نمیگیره من قبلا استفاده می کردم اما الان نمیتونم نه با گوشیم نه با لپ تاپم

با سلام دوست عزیز
متشکرم که از وب لاگ ما دیدن کردید و نظرتون را ارائه نمودید.
برای رفع مشکل خود پیشنهاد می کنم به پشتیبانی فنی دانشکده خود مراجعه فرمایید.
مثلا اتاق 120 دانشکده برق و رایانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد