دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

برگزاری کلاس های آموزش بازاریابی نوین به کمک شبکه های اجتماعی اینستاگرام

خرید تحقیق کسب و کار اینترنتی در صنعت تاکسیرانی




قبل از ثبت نام در کلاس های بازاریابی با اینستاگرام  ، لطفا با دقت به این کلمات فکر کنید

جمله اول  : " سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی"


جمله دوم : " تبلیغات ارزان ، سریع ، موثر و ماندگار"


جمله سوم : " در تمام طول روز و هفته کسب و کار خود را معرفی کنید "


جمله چهارم : " برای تولید یک تن کاغذ ، 15 اصله درخت تنومند باید قطع شود"


جمله پنجم : "برای فروش بیشتر و موفقیت در کسب و کار به جای تبلیغات ، ارتباطات خود را قوی کنید"


جمله ششم : " علاوه بر تبلیغات محیطی مثل روزنامه و کاغذ کدام روش تبلیغی اثربخش تر از اینهاست"


جمله هشتم : "بیش از 25 میلیون نفر از جمعیت 75000000 میلیونی ایران از گوشی هوشمند استفاده می کنند"

جمله نهم: به دنبال تبلیغات مدرن و کم هزینه و جدید و قابل دسترس باشید.

جمله دهم : تبلیغات آزاردهنده و تبلیغات رانشی

جمله یازدهم : کاربرد هشتگ در بازاریابی و برندینگ

جمله دوازدهم : با تبلیغات پیامکی خداحافظی کنید بر روی خدمات پیامکی متمرکز شوید .

جمله سیزدهم : چگونه در اینترنت کسب و کار خود را معرفی کنم و  شاهد ارتقا و پیشرفت خود باشم ؟

جمله چهاردهم : چگونه برای خود  و کسب و کارم سوابق و  تاریخچه درست کنم تا مشتریان با استناد به آن تصمیم گیری کنند ؟

جمله پانزدهم : اگر فکر می کنید موفقیت یک شبه بدست می آید ، در اشتباه هستید .

جمله شانزدهم : همیشه یک روش بازاریابی را برای تمامی محصولاتتون آزمایش نکنید .

جمله هفدهم : بازایاب مجرب و خبره و کارآزموده بازاریابی است که به جای تلاش برای فروش بیشتر ، علاقه برای خرید بیشتر نماید .

جمله هجدهم : بازاریابی بینشی را چگونه یاد بگیریم ؟


مطالبی که در این کلاس ها می آموزید :


روش نوشتن توضیحات پروفایل برای فالو شدن بیشتر - توضیحات منوی edit
نکاتی درباره داشتن چند اکانت در اینستاگرام .

آنچه باید درباره بلاک شدن در اینستاگرام یاد بگیرید

نحوه انتشار عکس های اینستاگرام در فیس بوک و توییتر(این دوره پیشنهاد نمی شود چون فیس بوک در دسترس نیست )

بازاریابی با اینستاگرام بدون موبایل و تبلت و فقط با کامپیوتر به کمک نرم افزارهای شبیه سازی (البته توصیه نمی شود و جنبه آموزشی دارد)
ساخت اکانت اینستاگرام در گوشی تلفن و تبلت
محدودیت های  اینستاگرام که بسیاری از کاربران مطلع نیستند و در صورت رعایت نشدن اکانت غیرفعال یا بلاک می‌شود
  نکات برای ساخت عکس‌های بهتر(استفاده از نرم افزارها)
استفاده حرفه‌ای از هشتگ‌ها برای پیدا شدن عکس در جستجوها
ممنوعیت‌هایی که باید در نوشتن هشتگ رعایت کنیم
یافتن عکس‌های باکیفیت با موبایل یا تبلت
افزودن نوشته فارسی روی عکس‌ها و ساخت عکس‌نوشته
نکاتی برای برندسازی با اینستاگرام
و نکات کاربردی دیگر برای بازاریابی با اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام کاربری بلاک یا مسدود کنیم ؟

چگونه در اینستاگرام بتوانیم مسیج بدهیم ؟

چگونه از عکس گذاشتن کاربر مورد علاقه خود مطلع شویم بدون آنکه مجبور باشیم به پروفایل او برویم ؟

چگونه پی ببریم که کاربر چه عکس هایی را لایک و پسندیده است ؟(داده کاوی - وب کاوی و کشف علاقه مندیهای کاربران)


 اهمیت تبلیغات اینترنتی چیست ؟


در دنیای رقابتی امروز هر کس ارتباطات قوی دارد ، سود بیشتری دارد نه تبلیغات بیشتر


اینترنت ابزاری موثر ، ارزان و سریع و آسان برای معرفی خدمات و محصولات شماست


اینترنت رسانه است که در 24 ساعت روز قابل مشاهده و دسترسی است


اگر توجه به محیط زیست برای شما ارزش تلقی می شود پس کمک کنید درخت کمتری قطع گردد


مشتریان به ارتباطاتی که به نفع و سلامت و رضایت  خودشان باشد استقبال می کنند


علیرغم انتشار و صرف هزینه بالای  تبلیغات برای کسب و کارم  ولی نمی دانم چرا زنگ خور هایم کمتر شده اند


خیلی دوست دارم تا بدونم که مشتریان و مخاطبانم در کجا هستند که من آنجا نیستم ؟

فقط داشتن اینستاگرام در موبایل و عضویت در آن کافی نیست ، باید طرز کار آن را نیز دانست

اینستاگرام ابزاری است برای بازاریابی و برندینگ همچنان  وب سایت  کاربردی تر است از اینستاگرام

موفقیت در بازاریابی و فروش یک شبه بدست نمی آید ، به زمان نیاز دارد


کارگاه آموزش مهارت های بازاریابی

فهرست مطالب :

تعریف بازاریابی سنتی یا محیطی  و معرفی ابزارهای آن - روزنامه ، مجله ، بنر ، رادیو و تلویزیون

معرفی مزایا و معایب بازاریابی سنتی و آشنایی بهتر و بیشتر در مورد کاربرد آنها

تعریف بازاریابی اینترنتی (نوین)  و معرفی ابزارهای مربوط به آن  مثل :

پست الکترونیکی ، وب سایت های نمایش ، وب سایت ، ارتباطات ، CRM  ، instagram ,Aparat ,Gmail

معرفی وب سایت های تبلیغاتی از جمله :istgah , eforosh ,divarو تحلیل آن ها در کسب و کار

تعاملی و واکنش گرا بودن در تبلیغات

تبلیغات کششی و تبلیغات رانشی کدامند و موارد استفاده آنها کدامند ؟

نظریه کرافر در بازاریابی

آمیخته بازاریابی و توضیحات هر یک از آنها

ده مهارت جدید بازاریابی در دنیای امروز

تعاریف مشتری مداری ، خلاقیت در بازاریابی ، اصالت در تبلیغات

تعاریف عصر دانش و اطلاعات

معرفی نمونه هایی از کسب درآمد ها در سایر نقاط مختلف جهان(تسکو )


آموزش نحوه مسدود کردن یا بلاک کردن کاربران در اینستاگرام


instagram


آموزش نحوه نصب و استفاده اینستاگرام بر روی کامپیوتر


pixsta


ترفندهای افزایش و بالابردن لایک در اینستاگرام



مکان برگزاری کلاس ها : متعاقباً اعلام می شود

قیمت برگزاری کلاس ها : 100000 تومان 

نحوه ثبت نام : به صورت اینترنتی می باشد- مرحله اول 20000به عنوان ثبت نام اولیه

مابقی در دو مرحله  40000در زمان تدریس

راهنمایی و پاسخ به سوالات و پشتیبانی کامل برای شرکت کنندگان بعد از کلاس به صورت رایگان تا آخر اسفند 1395

زمان و ساعت برگزاری کلاس ها :

حضوری از ساعت 18 الی 20

غیر حضوری از ساعت 23 الی 24



بازاریابی نوین چیست ؟

بازاریابی نوین یا بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی  شاخه ای جدید از بازاریابی است که به کمک  اینترنت اقدام به معرفی کسب و کار و تبلیغات می پردازد . اصولاً بازاریابی که با فناوری اطلاعات صورت گیرد به بازاریابی نوین شناخته می شود .


بازاریابی سنتی چیست ؟

برای معرفی کسب و کارها و تبلیغات آن روش های مختلفی مثل تلویزیون ، مجلات ، بنر ، روزنامه و کاغذهای تبلیغاتی وجود دارد . به این ابزارها بازاریابی سنتی گفته می شود . اما جالب است بدانید برای صاحبان مشاغل و کسب و کار همواره این تردید و نگرانی در استفاده از این ابزارها وجود دارد.

هزینه های تولید و چاپ آگهی در روزنامه و تلویزیون را کمتر صاحب شغلی هست که بی اطلاع باشد.


خرید اینترنتی و دانلود کتاب الکترونیکی و تعاملی فروشندگی - قیمت 5000تومان 

تعداد صفحه 5

تاریخ بروز رسانی خرداد 1394

نحوه دریافت فایل : ارسال یه ایمیل


خرید کتاب ،  نکات  خرید و فروش فالور و لایک در اینستاگرام - آپدیت آبان 1394

قیمت 15000 تومان

6 صفحه

ارسال به ایمیل مشتری

پشتیبانی رایگان به سوالات  خریدارن


بازاریابی با موبایل بازاریابی پرده سوم نیز نامیده می شود . چراکه این نوع بازاریابی دوطرفه بوده و بلافاصله مشتری می تواند نظر خود را در مورد محصول بدهد و یا اگر سوالی داشت سئوال نماید.


به این چند دلیل بازاریابی با موبایل روز به روز دارای اهمیت بیشتری پیدا می کند :

تعداد کاربران اینترنت در ایران بیش از 25 میلیون نفر می باشد
حدود سه چهارم جمعیت جهان دارای تلفن هوشمند هستند
میزان نفوذ موبایل از جمعیت بالاتر رفته است .
تلفن همراه وسیله ای برای انجام دادن انواع کارها

بیش از یک میلیارد نفر از تلفن همراه هوشمند استفاده می کنند .

استقبال غیر قابل تصور تلفن همراه در ایران


سوالات متداول در کسب و کارها :

آیا هزینه ای که در این خصوص صورت می گیرد ، کارایی و اثربخشی مورد نظر را دارد؟

جواب :آیا هزینه ای که برای تبلیغات سنتی کرده اید فایده داشته است ؟ اگر فایده داشته است بهتر است همان تبلیغات سنتی را ادامه دهید .

چگونه می توان در دنیایی که روبه سمت مجازی شدن و  اینترنتی شدن پیش می رود ، تبلیغات کرد ؟

جواب : آشنا بودن با فناوری های جدید و نحوه درست استفاده از آنهاو آشنایی با کارکرد آنها

در دوران رکود ، که مردم تمایل به خرید ندارند ، آیا باید تبلیغ کرد ؟

جواب : همیشه تبلیغات برای فروش نیست . گاهی هم برای آگاه سازی و یادآوری یا برندینگ می باشد .شرکت کوکاکولا آنقدر فروش دارد که نیازی به تبلیغات ندارد اما تبلیغات این کمپانی را در استادیوم های ورزشی می بینیم.

کدام روش تبلیغات هست که هم ارزان تر و هم دائمی و 24 ساعته می باشد ؟

جواب : تبلیغات اینترنتی کم هزینه تر از سنتی می باشد . اما تبلیغات اینترنتی دسته های مختلفی نیز دارد .

چگونه می توان هم تبلیغ کرد و هم کارایی آن را به صورت علمی مشاهده کرد و  سنجید ؟

با داده کاوی و استفاده از گوگل ترند در اینترنت و آمار وب سایت ها و وب لاگ ها

سوالات مربوط به صاحبان کسب و کار و شغل و حرفه :


چرا باید تبلیغات اینترنتی انجام دهیم ؟

به دلیل اینکه بسیاری از مشتریان امروزه از موبایل های هوشمند و تبلت استفاده می کنند و در اینترنت می باشند .


آیا تبلیغات اینترنتی کارآیی و اثربخشی تلویزیون و مجلات را دارد ؟

در دراز مدت بله اما در کوتاه مدت خیر . برنامه دراز مدت تا سه سال می باشد .


با توجه به ظهور اینترنت و ارزان بودن آن چرا استفاده از این روش را برای تبلیغات استفاده نکنیم ؟

استفاده از اینترنت برای معرفی کسب و کار و مشاغل تنها به درج آگهی در یکی از سایت های تبلیغاتی مثل دیوار ختم نمی شود . این تنها یکی از ساده ترین و ارزان ترین روش برای معرفی کسب و کار می باشد . برای معرفی کسب و کار و محصولات روش های مدرن و کارآمدتری نیز وجود دارند . کلاس های آموزش بازاریابی از جمله کلاس هایی هست که آن را به شما خواهد آموخت .


چرا بایستی بازاریابی با اینترنت را انجام دهم ، پیامک که بهتر و آسان تر است ؟

به دلیل اینکه بسیاری از مشترکین تلفن همراه کدی را در گوشی خود فعال کرده اند که از دریافت پیامک به گوشی آنها جلوگیری می کند و همچنین پیامک یک طرفه بوده و تعاملی نمی باشد یعنی مشتری نمی تواند اگر سوالی داشت بپرسد و همچنین گرافیک و عکس را نمی توان با پیامک انتقال دارد اما در تبلیغات اینترنتی این کار مهیا می باشد .



نحوه برگزاری  کلاس ها : کلاس ها به صورت حضوری بوده و توسط مدرس آقا برای آقایون و مدرس خانم برای بانوان تشکیل می گردد.

زمان کلاس ها : یک جلسه 2 ساعته

فهرست مطالب :

معرفی  انواع شبکه های اجتماعی به همراه کاربرد و نحوه عملکرد آنها

 اینستاگرام ، هشتگ ، برندینگ ، بازاریابی با کمک اینستاگرام و عوامل موثر در رونق کسب و کار و حرفه


همراه با پذیرایی و اینترنت رایگان

توجه : چنانچه در زمان دو ساعت مطالب پوشش داده نشود ، وقت بدون افزایش قیمت تمدید خواهد شد.


امکانات و سخت افزار موردنیاز :

برای استفاده از امکانات اینستاگرام بایستی گوشی هوشمند موبایل یا تبلت  داشته باشید اما به کمک نرم افزارهای شبیه ساز مثل بلو استک می توان اینستاگرام را روی کامپیوتر اجرا کرد .


نام سایت یا دامنه را چگونه انتخاب کنیم ؟

- دومین کوتاه

سعی کنید حتی المقدور، نام دامنه ای که انتخاب می کنید، کوتاه باشد؛ این کار در به ذهن سپاری نام سایت شما، کمک شایانی می کند، البته این کوتاه بودن اگر به خاطر مخفف سازی یک عبارت باشد، کمتر چنین تاثیری دارد، اما منظور ما از کوتاه بودن این هست که داشتن یک لغت کوتاه بهتر از یک لغت بلند و داشتن یک لغت، بهتر از داشتن دو لغت هست و …

۲- پسوند دامنه

پسوند دامنه را مناسب با کاربری خودتان انتخاب کنید، پسوندهای com, net, ir, org, … هر کدام کاربری خودشان را دارند، برخی معرفی کننده ی شرکت ها هستند، برخی موسسات و … که البته در مواقع کاربردهای تخصصی مفید اند. همچنین بعضی دامنه ها به کشور خاصی متعلق اند و نماد همان کشور هستند، مثل ir که نماد ایران هست، cm که نماد کامرون هست، us که نماد آمریکا هست و … برای کارهای تجاری و بین المللی کاملا حق اولویت با پسوند com هست، چرا که از سایرین شناخته شده تر هست.

۳- ماندگاری در ذهن

نام دامنه را طوری تعیین کنید که در ذهن مخاطب شما ماندگار باشد. این کار با خلاقیت و سلیقه ی شما حاصل خواهد شد.

۴- دارای کلیدواژه

سعی کنید نام دامنه ی اینترنتی سایت شما طوری باشد که وقتی کسی آن را میبیند، تا جایی که ممکن هست در همان مرتبه ی اول و حتی بدون اینکه وارد سایت شما بشود، متوجه فعالیت و موضوع وب سایت شما بشود و یا حداقل آن را حدس بزند.

این کار یک ویژگی بسیار خوب دیگر نیز دارد، بطوری که برای موتورهای جستجو و سئوی سایت بسیار حائز اهمیت هست.

۵- توصیف گر

این مورد، شباهت زیادی به مورد قبلی دارد؛ اما منظور ما بطور دقیق تر در این مورد، این هست که با اتنخاب نام دامنه بصورت توصیفی، فعالیت خودتان را نزد مخاطبین، بارز جلوه بدهید، بعنوان مثال وقتی نام دامنه onliner.ir هست، بخش نام آن از ترکیب online + r تشکیل شده که نوعی حالت توصیف کننده دارد (همانطوری که در انگلیسی آمدن عبارت er در انتهای افعالی مثل teach، نوع فعالیتی را مشخص می کنند)

۶- اشتراک زبانی

ممکن هست نام دامنه تان را بصورت انگلیسی محض انتخاب کنید، مثلا highthemes.com و یا بصورت فینگلیش (فارسی با کرکترهای انگلیسی) مانند noghtechin.com اما حالت بهتر این هست که واژه هایی که انتخاب می کنید، در هر دو زبان اشتراک داشته باشند. مثلا عبارت آنلاین – online در هر دو زبان به یک شکل شناخته می شود. (هرچند فرهنگستان زبان فارسی عبارت برخط را به جای آنلاین انتخاب کرده است، اما باز هم آنچه که در بین مردم و کاربران رایج هست، همان عبارت آنلاین هست)

۷- تطابق با شعار

یکی از مهمترین کارها، این هست که برای سایت خودتان یک شعار (عبارت توصیفی یا همان slogan) انتخاب کنید. این کار به شما کمک می کند تا در ذهن مخاطب تان موثر تر باشید. همچنین بهتر هست که نام دامنه ی شما تداعی کننده ی شعارتان باشد.

۸- دقت در گرامر

شدیدا مراقب باشید که دیکته و گرامر دامنه ی شما صحیح باشد؛ پیش از ثبت دامنه حتما از این بابت مطمئن شوید، مثلا اگر عبارت ترکیبی از دو یا سه کلمه تشکیل می دهید، حتما از صحت ترکیب آن ها و دیکته ی تمام آن ها مطمئن شوید.

۹- پرهیز از انتخاب دامنه های با دیکته ی مشابه

بسیار پیش می آید که در زبانی، کلمات مختلف، دیکته های بسیار شبیه به هم دارند، مثلا در فارسی عبارت هایی که به “ه” ختم می شوند، موقعی که قرار هست بصورت فینگلیش نوشته شوند، خیلی این ویژگی را دارند، مانند: khane که ممکن هست بصورت khaneh نیز نوشته شود.

۱۰- دقت به انتخاب نام شخصی به عنوان دامنه

اکیدا توصیه می شود در کاربردهایی بجز وب سایت های شخصی، از انتخاب نام و فامیل شخصی خودتان بعنوان نام دامنه، خودداری کنید. این کار اصلا حرفه ای نیست و ضمن اینکه یک ایراد دیگر نیز دارد و آن اینکه در مواقعی که بخواهید کارتان را توسعه بدهید و یک گروه کاری تشکیل بدهید، این اصلا برای همکاران تان جالب نخواهد بود که نام دامنه ی یک کار گروهی، تنها به اسم یک شخص باشد.

۱۱- دامنه راحت و زیبا تلفظ شود

زیبایی تلفظ یک نام دامنه و نیز راحت تلفظ شدن آن، میتواند نقش زیادی در محبوبیت شما داشته باشد؛ مثلا شاید وجود حرف “ق” کمتر باعث تلفظ زیبا بشود، اما حرف “س” در ترکیب های خاص، بتواند خیلی به زیبایی تلفظ کمک کند …

۱۲- دقت به نام و دیکته ی فارسی

توجه داشته باشید که در بسیاری از مواقع، سایت شما با نام دامنه تان، معرفی و شناخته می شود؛ بنابر این ممکن هست در جایی این نام درج شود و یا خودتان بخواهید آن را در هنگام چت و یا روی کارت های ویزیت، بروشورها و … با استفاده از حروف فارسی بنویسید؛ حتی در اکثر قریب به اتفاق موارد، این نام دامنه قرار هست که بعنوان لوگوی متنی وب سایت شما مورد استفاده قرار بگیرد، پس به این نکته توجه داشته باشید که وقتی قرار هست بصورت فارسی نام دامنه ی شما نوشته بشود، آیا حاصل کار از زیبایی برخوردار خواهد بود یا خیر؟

۱۳- انتخاب کنید! و به نام خودتان ثبت کنید

برای بررسی اینکه چه دامنه هایی آزاد هستند، میتوانید از طریق وب سایت های مختلفی اعم از فارسی و انگلیسی اقدام کنید. در سایت آنلاینر نیز میتوانید از طریق صفحه ی ثبت دامنه و هاستینگ اقدام به جسجتو کنید و ببینید که آیا دامنه ی مورد نظر شما برای ثبت آزاد هست یا خیر؟

البته توجه کنید که حتما دامنه تان، به نام خودتان ثبت شود، چرا که همانطوری که اشاره شد، تمام مالکیت یک وب سایت با مالکیت دامنه ی آن برابری می کند.


برگزاری دوره ردپای دیجیتال با متد گوگل

برگزاری دوره ردپای دیجیتال با متد گوگل آنالیتکیس

دوره گوگل آنالیستکس دوره ای است که به فرد  کمک می کند تا محصولات و کسب و کار خود چگونه در اینترنت معرفی کند و چگونه کسب و کار خود را در اینترنت رصد یا مونیتور کند .

امروزه یکی از روش هایی که به مدیران و صاحبان کسب و کارها در بهبود و توسعه آنها کمک می کند کسب اطلاعات بیشتر و تصمیم گیری درست و منطقی است . برای این منظور آنچه که بیش از هر چیزی به مدیر برای گرفتن تصمیمات مدیریتی کمک می نماید ، داشتن اطلاعات ، آمار و ارقام است . اما آمار و ارقام را چگونه باید بدست آورد ؟ اطلاعات بکر و ناب که هر مدیری تشنه داشتن آن است در کجا قرار دارد ؟

ابتدایی ترین و اولین قدم برای ورود در فضای مجازی چیست ؟

چه مقدار سرمایه یا پول برای راه اندازی وب سایت نیاز است ؟

چگونه مشتریان و مخاطبان بتوانند شما را در دنیای مجازی پیدا کنند ؟

دلایل شکست یا موفقیت شرکت های بزرگ در کسب و کارهای اینترنتی چه بوده است ؟

چگونه و با چه روشی رفتار مراجعه کنندگان را در فضای اینترنت و مجازی تحلیل و ارزیابی کنیم ؟

چه ابزار مهم ، کاربردی ، تخصصی  و از همه مهمتر برای پایش و کنترل رفتار بازدید کنندگان در اینترنت وجود دارد ؟

کدام یک از بخش های وب سایت بیش از سایر بخش ها مورد توجه بیشتر قرار گرفته است ؟

چگونه مشتریان و مخاطبان می توانند محصولات و خدمات را در اینترنت بیابند ؟

چگونه و چطور  مشتریان با وب سایت آشنا می شوند ؟

وب سایت توجه کدام مناطق جغرافیایی را به خود جذب کرده است  ؟

رفتار بازدید کنندگان در زمان گشت زدن در اینترنت چگونه بوده است ؟

چه محتوایی از سایت  برای کاربران اینترنت بیشتر جذاب بوده است ؟

برای رسیدن به بالاترین نرخ بازگشت سرمایه بایستی بر روی چه گروهی از بازدیدکنندگان و چه نوع محتوایی تمرکز کرد ؟

برای جمع آوری و به دست آوردن پاسخ پرسشهایی نظیر پرسش های بالا ، همچنین اقداماتی که به بهبود عملکرد محتوای وب سایت کمک کند نیاز به ابزاری می باشد . ابزار هایی در بازار هستند که این اقدامات را برای شما مهیا می کنند اما در این جا می خواهم ابزار رایگان و بسیار مهم که توسط شرکت معتبر گوگل هدایت و پشتیبانی می شود .

در این دوره به صورت اجمالی این نرم افزار معرفی می شود و به سوالات ذکر شده پاسخ داده می شود .  

 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد