ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
در این قسمت با شرکت هایی در گوشه کنار دنیا آشنا می شویم که هم از نظر برند ، درآمد ، کیفیت در بالاترین سطح قرار داشته و به نوعی محبوبیت دارند .
شرکت هواپیمایی بویینگ :
این شرکت تولید کننده هواپیما های مسافربری می باشد و شهرت خود را از 777 بدست آورد .
شرکت تویوتا :
این شرکت خودرو سازی که در ژاپن قرار دارد در نوامبر 2013 در نمایشگاه بین المللی خودرو در توکیو از خودروی هیدروژنی که مسائل زیست محیطی در آن رعایت شده است پرده برداشت .
خودروی هیدروژنی تویوتا در زمان بسیار کوتاه سوخت گیری می شود .
شرکت نوکیا: (واگذار شده به مایکروسافت)
این شرکت تولید کننده گوشی های موبایل که در فنلاند قرار دارد و در سپتامبر 2013 بخش موبایل خود را به شرکت مایکروسافت به ارزش پنج میلیارد و چهارصد میلیون یورو فروخت .
تسکو:
این شرکت سومین شرکت بزرگ در زمینه خرده فروشی می باشد که در انگلیس قرار دارد.
وال مارت :
این شرکت بزرگترین خرده فروش در جهان می باشد که در آمریکار قرار دارد.
شرکت نست لبز: Nest Labs
تولید کننده لوازم ایمنی از جمله ترموستات های قابل کنترل از راه دور و ردیاب دود است . این شرکت در سال 2010 تاسیس شده است .
پروژه جیرینگ (سامانه خرید با تلفن همراه ) که خدمات کیف پول همراه و پرداخت همراه است.
کلیپ تصویری هد هانتر (شکارچی استعداد) از مفاهیم مهم بازاریابی و مدیریت بازرگانی و مدیریت اجرایی
پروژه خرده فروشی تسکو - مناسب برای دانشجویان رشته مهندسی فناوری اطلاعات و کلیه گرایش های مدیریت
تحقیق در مورد صندوق بین المللی پول
تحقیق با موضوع پارک فناوری اطلاعات
سمینار ایده ها و پدیده های نوین بازرگانی و بازاریابی نوین
ارائه دهنده : پروفسور احمد روستا(پدر علم بازاریابی ایران )
تاریخ برگزاری سمینار : خرداد ماه 1393
واژه های کلیدی : شکاف تحول -تحولات بازاریابی - بازاریابی هم افزایی و هم آفرینی - مدل های کسب و کار
سمینار به قیمت 13000 تومان می باشد که این هزینه شامل هزینه پست سفارشی و دی وی دی می باشد .
آدرس ایمیل :kamal.spprt@gmail.com