دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

آزمون مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال 1397

راهنمای سیستم مدیریت برگزاری مصاحبه دکتری تخصصی سال 1397

این مطالب برای مهندسین کامپیوتر و شبکه تهیه شده است و برای کلیه خوانندگان نیز مفید می باشد . برای برگزاری آزمون دکتری سال 97 بایستی ، نتایج آزمون در همان روز و بعد از برگزاری مصاحبه در سایت مربوطه ثبت می شد .

برای هر کلاس کامپیوتر به همراه اتصال به شبکه اینترنت و سایت سازمان نیاز بود .

برای هر رشته نام کاربری و رمز نیاز بود که تیم داوری باید آن را داشته باشد .

برای چاپ نتیجه مصاحبه به پرینتر نیاز بود . به دلیل نوع  طراحی سایت بعد از ثبت نتایج آزمون با برنامه آکروبات ریدر بایستی پرینت می گرفتیم در غیر این صورت پرینت ها کامل چاپ نمی شد . یعنی اگر دو صفحه پرینت بود یک صفحه پرینت می آمد بیرون .

به تعداد اتاق های یا پریز های شبکه به پورت خالی روی سویچ نیاز دارید . ویلنی که ما تدارک دیده بودیم برای این کار ویلن شماره 2 بود .

حتماً از وصل بودن پریز های شبکه مطمئن باشید و در صورتی که به کابل شبکه کیستون نصب نیست ، نصب کنید .

به دلیل خرابی هاب 24 پورت دی لینک و کمبود پورت خالی مجبور شدم از هاب دیگری استفاده کنیم . مشکل از اینجا ناشی شد که ویلن درست تنظیم شده بود ولی بعضی از کامپیوتر ها آدرس آی پی نمی گرفتند و به درستی کار نمی کردند .

توضیحات :

1- ابتدا بایستی وارد سیستم شویم .ورود به سیستم با openvpn  صورت می گیرد که خود vpn  دارای نام کاربری و رمز می باشد که باید آن را وارد کرد . بعد از وصل شدن openvpn  در مرورگر به آدرس web.azmoon.local  می رویم . صفحه ای ظاهر می شود که شناسه کاربری و کلمه عبور میخواهد . شناسه و رمز در اختیار گروه قرار گرفته است و ا آن مطلع می باشد . برای هر رشته کلمه رمز و شناسه مجزا می باشد .

2-پس از ورود به سیستم از طریق منوی سمت راست گزینه ثبت مصاحبه انتخاب شده و داوطلب مورد نظر از طریق شماره پرونده موجود در فرم اولیه جستجو شده و برای داوطلب کمیته مصاحبه کننده انتخاب و داوطلب جهت مصاحبه به گروه مورد نظر مراجعه می نماید . در حقیقت ابتدا باید ثبت مصاحبه انجام شود و بعد نمره داده شود .

3-مرحله ثبت نمرات در این مرحله پس از انتخاب گزینه ثبت نمره مصاحبه در صفحه اصلی از طریق منوی سمت راستداوطلب موردنظر جستجو و انتخاب می گردد .پس از جستجو و انتخاب داوطلب مورد نظر جهت فعال سازی فیلدها جهت ورود اطلاعات لازم است گزینه ثبت اولیه حتماً انتخاب شود .

4-اصلاحیه . پس از اجرای مرحله ثبت اولیه ، به منظور ویرایش نمرات وارد شده می توان از طریق گزینه ثبت نمرات مصاحبه و انتخاب گزینه اصلاحیه فیلد موردنظر ویرایش گردد .

5- گرفتن پرینت : حتما با آکروبات باز شود و ذخیره آنگاه پرینت گرفته شود .


سوالات :

کد شناسه یا کد دسترسی به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد را ندارم ؟

با مراجعه به سایت سنجش ،و انتخاب پاسخنامه ، کلید نهایی و کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری سال 1397 و گرفتن پرینت می توانید کد دسترسی را در پایین صفحه مشاهده کنید .

کد دسترسی به چه کار می آید ؟

برای ورود به سامانه دانشگاه آزاد بایستی کد دسترسی داشته باشید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد