دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

نمایشگاه های بین المللی بهداشت و درمان و پزشکی در نقاط مختلف دنیا-بهمن 1395

چهل و دومین نمایشگاه بین المللی بهداشت و درمان در شهر دوبی کشور امارات  به مدت 4 روز در شهر دوبی برگزار شد. در این نمایشگاه تازه ترین فناوریهای نوین مرتبط با پزشکی به معرض نمایش گذاشته می شود.

فوریه 2017 بیش از چهارهزار شرکت تجیهزات پزشکی و داروسازی از ۷۰ کشور مختلف در نمایشگاه بین المللی دوبی حضور داشتند.

فناوری چاپگر سه بعدی و کاربردهای آن در درمانهای پزشکی در نمایشگاه امسال در کانون توجه  همگان بود. مراجعه کنندگان می توانستند در کارگاههای تخصصی، کاربرد این فناوری را برای درمانهای تخصصی در قلب و عروق، مغز و اعصاب، جراحی و گوارش از نزدیک ببینند.

نیکولا بلکوود، وزیر بهداشت بریتانیا توضیح می دهد که در مقابله با چالشهای مربوط بهداشت عمومی، به کارگیری نوآوری و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت اهمیت زیادی دارد. وی می گوید: «چالشهای مربوط به سلامت و بهداشت عمومی در منطقه خاورمیانه همان هایی هست که ما در بریتانیا با آن روبرو هستیم. بیماری های مزمن و بیماریهای پیچیده مانند دیابت، چاقی و سرطان رو به افزایش است و برای مقابله با این بیماری ها به راه حل واحد نیاز داریم. فنارویهای نوین راه حلی برای مقابله با این بیماری ها در اختیار ما قرار می دهد

این برنامه چهار روزه در دبی امکانات بسیار مفیدی را در اختیار شرکتهای داروسازی کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا قرار می دهد و فرصتی است تا بازرگانان صنعت داروسازی با هم ملاقات کنند.

صنعت داروسازی در مراکش در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه، عملکرد بهتری دارد . “در نمایشگاه امسال دهها بازرگان و شرکت داروسازی از این کشور حضور داشتند.

دکتر مامون دریس شاوی، مدیرعامل آزمایشگاه داروسازی «آفریک فار» در مراکش درباره فواید شرکت در نمایشگاه بهداشت و درمان در دوبی می گوید: «گردش مالی چهل، پنجاه شرکتی که در مراکش در صنعت داروسازی فعالیت می کنند، خیلی بالاست. حضور صنعت داروسازی مراکش در نمایشگاه بهداشت و درمان در دوبی اهمیت دارد: می توانیم شرکای بیشتر و همکاران جدید پیدا کنیم. این نمایشگاه همچنین فرصتهای جدید تجاری در اختیار آزمایشگاههای داروسازی مراکش قرار می دهد

نمایشگاه بین المللی بهداشت و درمان در دوبی که از ۳۰ ژانویه تا دوم فوریه (۱۱ تا ۱۴بهمن سال ۱۳۹۵) برگزار شد، فرصتی است برای پزشکان، پیراپزشکان، جراحان و اساتید دانشگاه تا با تازه ترین تجهیزات و فناوریهای مرتبط با صنعت پزشکی آشنا بشوند.

www.arabhealthonline.com

www.africphar.net

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد