دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

اشتغال زایی و استخدام به کمک فناوری اطلاعات و ارتباطات

با گسترش روز افزون و کاربردی تر شدن فناوری اطلاعات در زندگی ، نیاز به افراد کارشناس و متخصص در این زمینه یکی از ضروریات می باشد . در این مقاله می خواهم شما را با اشتغالزایی در فناوری آشنا کنم و بگویم که چطور فناوری می تواند اشتغال ایجاد نماید .

 

 در بخش صدور اینترنتی بلیط اتوبوس ، قطار ، هواپیما که مسافران با مراجعه به سایت های معتبر اقدام به خرید بلیط  به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته و بدون محدویت مکانی می پردازند ، هنوز در بخش صدور بلیط و یا پرینت بلیط خریداری شده ، زیر ساخت موردنظر فراهم نشده است . در این مقاله می خواهم آموزش دهم که چطور با هزینه اندک و مناسب می توان خدمات صدور بلیط به صورت اینتنرتی را ایجاد کرد و اشتغال ایجاد کرد .

Image result for ‫بلیط اینترنتی قطار‬‎

با فرض اینکه در 30 ایستگاه قطار سه نفر استخدام شوند و اقدام به خدمات اینترنتی بلیط نمایند زمینه اشتغال دسته کم 90 نفر فراهم می شود . حال این رقم را برای پایانه های اتوبوس بین شهری نیز در نظر بگیرید که قابل توجه خواهد شد . در بسیاری از ایستگاه ها نیز به دلیل تردد قابل توجه مسافران ، امکان استخدام نیروی کار نیز بیش از 3 نفر نیاز می باشد ، چرا که بایستی جوابگوی مسافران باشند و به آنها خدمات ارائه نمایند .

Image result for ‫بلیط اینترنتی اتوبوس‬‎

اما برای پیاده سازی و تهیه زیرساخت صدور خدمات اینترنتی چه سرمایه ای نیاز است ؟

با مبلغ 5 میلیون تومان برای هر ایستگاه می توان کامپیوتر تهیه کرد و خدمات الکترونیکی صدور بلیط را برای مسافران انجام داد .

حقوق افراد استخدام شده چگونه باید تهیه گردد ؟

برای ساعات آخر شب و نیمه شب چه راه حلی وجود دارد ؟



اشتغال زایی کارشناس فناوری اطلاعات در بیمارستان ولایت قزوین :

نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات بایستی مشخص گردد. در بیمارستان ولایت قزوین کارشناس فناوری اطلاعات می تواند اقدام به تولید محتوا برای وب سایت ، تولید محتوا برای کانال ها اطلاع رسانی مثل تلگرام نماید. به این صورت این اقدامات م یتواند در راهنمایی به بیماران بسیار موثر واقع شود . تعداد کارشناس فناوری اطلاعات بستگی به بخش ها و قسمت های بیمارستان دارد . اما حداقل وجود دونفر کارشناس فناوری اطلاعات در هر بیمارستان ضروری به نظر می رسد .


نمایشگاه بین المللی پزشکی و تجهیزات پزشکی 2017 دوبی





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد